usb hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazyjoo

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Hallo,

Ik heb een systeem met windows xp, nu heb ik hier een usb hub op aangesloten maar telkens als ik de pc overnieuw opstart dan wordt de hub niet meer herkent. Ik krijg hier foutcode 10 "het apparaat start niet"
Als ik hem verwijderd bij apparaatbeheer en vervolgens weer overnieuw installeert dan ziet hij hem wel todat ik mijn pc weer overnieuw opstart. Weet iemand hoe ik dat probleem op kan lossen

grt.

Crazyjoo

Weet je zeker dat de driver geschikt is voor XP??

Welk merk hub heb je?, en heeft de hub een directe aansluiting op USB of via een adapter?

Ik weet zeker dat de hub herkend wordt door xp want hij draaide eerst op een andere xp machine zonder dat daar ooit drivers voor geinstalleerd zijn.

De Trust usbhub gaat rechtstreeks naar de usb poort.

Het vreemde is wel als ik hem in mijn andere usbpoort stopt dan doet het wel altijd. Het probleem hier is dat daar mijn webvox op zit dus hij moet toch in de andere usb poort

Dat is inderdaad vreemd dat hij het op de andere poort wel altijd doet. Kun je ze niet permanent omwisselen?
Anders lijkt het me een hardware probleem.....

Het vreemde is wel als ik hem in mijn andere usbpoort stopt dan doet het wel altijd. Het probleem hier is dat daar mijn webvox op zit dus hij moet toch in de andere usb poort

en USB poort = een USB poort :D

gewoon van stekkertje wisselen!

Misschien krijgt een USB poort niet genoeg stroom en moet je gewoon n voeding met wat meer wattje's dr in pleuren..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan