Usb Hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Goedendag,

IK heb een USB hub aangesloten op mijn PC, het lichtje brand maar de toestellen reageren niet die aangesloten zijn, er is een afzonderlijke aansluiting voor een voeding van 5 volt, is die noodzakelijk om die te doen werken ?

Ehh, misschien, bij die van mij niet.. Ik zou het echter wel doen als je er veel apparaten op hebt aangesloten die zelf geen eigen voeding hebben.

ja

Het is de eerste keer dat ik zo'n hub aansluit. Die is aangeloten op een USB poort 1.1 en daar brand het lampje , ook in nieuwe hardware is alles ok , ik heb er één webcam op aangeloten en één USB kabel waar niets op aangelosten is voor de moment , zouw die dan moeten werken zonder voeding ( normaal wel ? )

Een webcam trekt volgens mij wel meer stroom dan de HUB leuk vindt.

foto

zie foto ,wat mag ik dan wel aansluiten op de HUB ??? printer ??

Bijlagen

• usbhub.jpg
    usbhub.jpg
    52,1 KB · Weergaven: 40
Je mag alles aansluiten.
Het probleem is alleen of je HUB in staat is de benodigde stroom te leveren vanuit de computer en dat is waarschijnlijk niet het geval.
Dus heb je een adaptor nodig om de HUB van stroom te voorzien.

ja ok

Heb ondertussen computer open gemaakt en ik kwam tot de vaststelling dat er 2 nep USB poorten aanwezig zijn van de 4 in mijn PC met andere woorden ze zijn er wel maar zonder kabels en zonder aansluiting op het moederbord. Aankoop van een PC net in een groot warenhuis (promotie !)

Wel dan kun je terug en een nieuw apparaat eisen of herstel.
Welk bedrijf betreft dit en welke machine praten we over.
Dit lijkt me informatie die van belang is om anderen ook hier te kunnen waarschuwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan