USB-Hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Louis42

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Berichten
57
Dag!
Heb pas een 4 port USB-Hub aangesloten op mijn computer (4 jaar oud met twee USB-aansluitingen, vrijwel zeker 1.1). Nu krijg ik soms bij het opstarten van XP de melding (blauw scherm) dat er iets niet in orde zou zijn met nieuwe hardware (de nieuwe 4 port USB hub dus). Nu staat er op het begeleidende boekje van de USB hub dat-ie compatible zou zijn met USB 1.1 en 2.0. Kan ik nu deze USB-hub zonder problemen aansluiten op mijn computer of moet ik misschien een of andere driver installeren?
Zéér veel dank voor het antwoord,

Louis
 
4-Port USB-Hub

Heb een vraag geplaatst over een 4-port USB-hub.
Geen enkele reactie tot dusver.
Is de vraag niet te beantwoorden?

Louis42
 
Een usb hub heeft voor zover ik weet nooit een driver nodig (1.1/2.0). Maar het kan wel zijn dat een apparaat aangeloten op deze hub een probleem geeft.

Wat is de exacte melding die op het blauwe scherm te zien is en welk besturingssysteem heb je ?
 
<a href="http://members1.chello.nl/~s.vanderploeg/usb.jpg" target="_blank">Zo</a> staat ie er bij mij in bij apparaatbeheer. k heb zelf ook een machine van 4 jaar oud met USB 1 en heb nog nooit een blauw scherm over usb gezien. Misschien dat je via apparaatbeheer het stuurprogramma kunt bijwerken.



Suc6
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan