Hallo,
Hier mijn eerste vraag op deze site. Ik hoop dat ik het duidelijk kan maken, want ik ben een ongelovelijke leek op dit gebied. Voor het antwoord heb ik wel hulp om uit te voeren
Eerst maar iets over mijn computer.
Ik heb een Minitower de luxe met een AT 200 watt voeding
Pentium mainboard met 512 KB cache
128 MB intern geheugen 4,3 GB harddisk Ultra ATA
Er staat Windows 98 op geinstalleerd.
Een week geleden hebben we er een High performance 2 port PCI USB kaart in geplaatst en een ADSL-modem (speedtouch 330 USB ADSL modem Alcatel). aangesloten. (KPN-Planet) De voeding hebben we vervangen voor een AT 250 watt voeding.
Alles draait en ik kan goed over het net surfen.
MAAR:
met regelmaat krijg ik een blauw scherm met een fatale uitzondering op .......
Als ik geluk heb is een druk op de spatiebalk genoeg om weer terug te komen, maar soms moet ik opnieuw opstarten. Waar kan dit aan liggen?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Hier mijn eerste vraag op deze site. Ik hoop dat ik het duidelijk kan maken, want ik ben een ongelovelijke leek op dit gebied. Voor het antwoord heb ik wel hulp om uit te voeren
Eerst maar iets over mijn computer.
Ik heb een Minitower de luxe met een AT 200 watt voeding
Pentium mainboard met 512 KB cache
128 MB intern geheugen 4,3 GB harddisk Ultra ATA
Er staat Windows 98 op geinstalleerd.
Een week geleden hebben we er een High performance 2 port PCI USB kaart in geplaatst en een ADSL-modem (speedtouch 330 USB ADSL modem Alcatel). aangesloten. (KPN-Planet) De voeding hebben we vervangen voor een AT 250 watt voeding.
Alles draait en ik kan goed over het net surfen.
MAAR:
met regelmaat krijg ik een blauw scherm met een fatale uitzondering op .......
Als ik geluk heb is een druk op de spatiebalk genoeg om weer terug te komen, maar soms moet ik opnieuw opstarten. Waar kan dit aan liggen?
Alvast bedankt voor jullie hulp