USB kabel digi camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit 11

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2002
Berichten
89
Heb sinds kort een digitale camera, als ik de foto's van mijn camera op de pc wil zetten, dan doe ik dit met de USB kabel, als ik deze in plug , verschijnt automatisch een wizzard. Mijn vraag is: kan ik de kabel aangesloten houden (deze zit aan de achterkant van de pc, vandaar) en op een andere manier de wizzard laten opstarten, zodat ik niet telkens de kabel hoef in en uit te pluggen.
 
usb kabel uit je camera trekken en in je pc laten zitten of een usb hubje kopen
 
Had hem zelf altijd via een hub. Gewoon erin laten zitten. Heb tegenwoordig een ingebouwde kaartlezer. Heb je helemaal geen kabel meer nodig.
 
Bedankt voor uw antwoorden, komt de bij behorende vraag, wat is een usb hub, en wat zijn de aanschafkosten, en wat zijn de aanschafkosten voor een kaartlezer ?
Al vast bedankt
 
Geplaatst door gerrit 11
Bedankt voor uw antwoorden, komt de bij behorende vraag, wat is een usb hub, en wat zijn de aanschafkosten, en wat zijn de aanschafkosten voor een kaartlezer ?
Al vast bedankt

Een USB hub is een soort verdeelstekker voor je usb apparaten, dus b.v. 1 kabel naar je pc en aan de andere kant vier vrije aansluitingen. Kosten rond de € 10/€15

Cardreader, kan je dus geheugenkaarten insteken kosten afhankelijk van het model, maar hier staat een redelijke voor €39,-
http://www.computer-land.nl/index.php?page=producten&catid=129
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan