USB kabel voor Samsung D500

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Hey there,

Heb een origineel USB kabeltje voor mijn Samsung D500 en daar de benodigde software bijgekregen. De software krijg ik niet geinstalleerd, ik krijg telkens de melding failed! kan iemand mij helpen?Het gaat om PL 2303 USB, als dat wil helpen bij de oplossing.

groetjes,
Diana

Oke Maarten, heb dat gedaan. Vervolgens mijn telefoon op het kabeltje aangesloten, vervolgens gebeurt er niets. Ik weet er niet zo goed mee overweg , dit is namelijk de 1e keer, kun je mij verder helpen?

Dank, groeten,

Diana

Weet je zeker dat het kabeltje nu geinstalleerd is? Dit kun je eventueel via Apparaatbeheer controleren of daar geen vraagtekens staan.
Je zal ook nog Easy studio van Samsung moeten installeren om gegevens uit te kunnen wisselen met je telefoon. Deze vind je op dezelfde link van Maarten, daar moet je de "
SGH-D500 Samsung PC Studio PIMS (ver.2.0)" kiezen.
Ik heb dezelfde telefoon, maar doe dit met de infrarood of de bluetooth.

Ga naar;
Deze computer(klik met rechts) > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer.:)

Ja, had het zelf al ontdekt!!!! :o ! Inderdaad de USB-kabel staat er niet bij, want ik neem aan dat deze dat duidelijk herkenbaar is voor mij dat het een datakabel betreft?
Wat nu???? mijn computer krijgt de kabel niet herkent. De rest heb ik ondertussen via de site die Maarten mij opgaf geinstalleerd. Nu de kabel nog?!!!:) :confused:

Hoor het wel weer!

Het kan dat de kabel niet apart gemeld staat, maar anders zou er een vraagteken bij USB moeten staan
De software Easy studio geinstalleerd en geopend, terwijl de telefoon aanstaat?

Nee niet geinstalleerd terwijl de telefoon op het kabeltje zat aangesloten.
Nu heb ik de telefoon aanstaan en aan het kabeltje en het programma wat jij noemt geopend, maar er gebeurd niets, er worden geen gegevens uitgewisseld. Ligt toch aan het kabeltje vrees ik. PFff dacht het even te doen, mooi niet dus.

Kan best dat je een verkeerd kabeltje hebt. Heb je Bluetooth of infrarood op je pc, daar werkt het ook prima mee.

Ik weet niet of mijn pc infrarood of bluetooth heb, hoe kan ik daarachter komen? Maar ik wil het toch graag via het kabeltje, heb het niet voor niets aangeschaft. Dus wie mijn kan helpen? graag.Op het kabeltje zit een label van Samsung D500 dus lijkt mij dat de kabel ook juist is.

Groeten,
Diana

Reageerd de pc wel, als je de kabel aansluit? Probeer eens een andere USB poort.

had gisteren niet goed gecheckt vrees ik. Ik kijk nu bij apparatenbeheer en zie bij overige apparaten een gele vraagteken en daaronder nog een geel vraagteken met daarachter Samsung Mobile USB modem.
Heb je daar wat aan?

Het kan zijn dat je telefoon uit moet zijn om bestanden uit te wisselen, dit heeft met het besturingssysteem op je mobiel te maken.

Om te zien of je infrarood op je computer heb, kijk of er aan een kant een donker glas achtig schermje zit, als dit ook op je mobiel zit kan je zo bestanden versturen enzo.

succes!

Heb nog steeds geen oplossing. Heb geen bluetooth of infrarood op mijn pc, dus het zal toch echt met het kabeltje moeten. Iemand nog een oplossing????
Zoals gezegd het gele vraagtekentje bij apparaatbeheer, kan daar iets mee? De USB kabel wordt niet herkent maar staat wel vernoemd, raar.... toch of niet?

Groeten,
Diana

maak eens een screenprint ( Prt Scr )van je apparaatbeheer
En laat ons dat eens even bekijken
Mischien dat we je dan verder kunnen helpen

Japie

Nou das niet zo mooi dan. Heb deze nieuw gekocht, wat een miskoop. Is dus niets meer van te maken? Heb deze via internet gekocht, dus kan het niet retour doen. Balen zeg.
Maar iedereen dus bedankt voor zijn hulp!

groeten,
Diana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan