USB kan niet gevonden worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag bij je screenshot van apparaatbeheer dat je daar een paar gele vraagtekens hebt staan, dus missende drivers.
Probeer dit met het gratis DeviceDoctor op te lossen. Het zou zomaar kunnen dat het ook je probleem verhelpt.

dank je Mik Zjegger , ga dat doen hoop het.

oh nou vragen ze welke ik wil downloaden? geen idee welke dan?

Laatst bewerkt:
Ik hoop niet dat ik te vroeg juich, maar volgens mij is het er nu af, pc gaat ook stukkie sneller, bedankt.

Vertel even wat voor 'n pc je hebt of heb je een laptop?
Maak eens een schermvullende screenshot van UsbDeview als hij openstaat, zodat we een indruk krijgen van de apparaten die er allemaal aangesloten zijn geweest of zijn.

Laatst bewerkt:
ik heb een desktop en ik heb die vandaag opnieuw geinstalleerd maar het zit er nog op.

waarvan moet ik een sreenshot maken?

Verwijder dat onbekend apparaat eens uit apparaat beheer. Daarna computer herstarten.
Vooraleer een nieuw apparaat aan te sluiten, best eerst de handleiding lezen.
Eerst software en drivers installeren, en pas daarna apparaat aansluiten.
En als het niet lukt, schakel het apparaat uit (niet verwijderen).

Laatst bewerkt:
okee doe ik ben benieuwd, dank je.

ik heb trouwens eerst drivers geinstalleerd en daarna pas de apparaten aan gegedaan.,

het is er nog niet af, ik weet het echt niet meer want ik heb de hele pc opnieuw geinstalleerd.

windowstoets + r
typ
msinfo32
enter
kijk onder onderdelen>probleemapparaten.

Je startvraag is een beetje misleidend. Tussen niet vinden en niet juist werken is een groot verschil. Welke apparaten zijn allemaal aangesloten op de USB poorten.

hoezo misleidend? onder in beeld komt steeds usb apparaat onvindbaar.

ik heb een printer/scanner op mijn pc, een foto toestel die moet ik nog installeren, en mijn pc er op dan de modum.
beeldscherm natuurlijk.

speakers en voor de rest niks anders.

Laatst bewerkt:
nee nog niet, hoezo?

het kabeltje zit wel altijd in de pc , alleen niet in het toestel.

kabeltje van de externe schijf heb ik er ook altijd in.

Laatst bewerkt:
En op welke wijze verwijder jij de apparaten. Welke beleidsregels zijn ingevoerd voor je externe harde schijf.

Laatst bewerkt:
sorry ik volg deze effe niet, mijn externe schijf gebruik ik zo goed als nooit, die heb ik vandaag effe gebruikt om de spullen die ik nog had aan afbeeldigen en zo weer op de pc te zetten, daarna haal ik die er af , door de kabel er uit te halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij het verwijderen moet je de USB kabel uit de USB poort halen , en de kabel niet laten zitten en het apparaat van kabeltje ontkoppelen. Omdat het kabeltje er nog inzit denkt windows dat er nog een apparaat aan vastzit , maar weet niet welk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan