USB -key probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

boer42

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2004
Ik heb sinds kort een nieuwe computer en hierin zit geen diskette-driver meer in, vandaar dat er een USB-key bij zat zodat ik toch gegevens op kan slaan.
Dit werkt perfect op mijn computer en ook bij de meeste andere computers werkt dit perfect.
Alleen als ik deze key in de USB-poort stop van de computer op mijn wek, dan gebeurt er niks.
Hij herkent mijn USB-key niet (bij alle andere computers krijg ik deze te zien als een verwisselbare schijf).
Wie weet wat ik hier aan kan doen, zodat ik mijn key ook op mijn werk kan gebruiken.
Type key= i-Disk PRETEC 32 MB.

Wat voor besturingsssyteem zit er op de computer van je werk? Misschien moet je er eerst nog een driver voor installeren?

Is er toevallig NT geinstalleerd op de pc op je werk ?
Dan zal USB niet gaan werken, wordt namelijk niet ondersteund door Windows NT :(

Remy

Ik heb windows XP op mijn computer.
Waar kan ik de driver voor mijn USB-key vinden?
Ik heb namelijk niet echt super veel verstand van dat soort computer problemen.

Het kan zijn dat de systeembeheerder de USB poorten heeft uitgezet in de BIOS !!

Misschien kun je hem een keer lief aankijken :rolleyes:

Groeten,

Remy

nog steeds niet gelukt

Helaas werkt het nog steeds niet, dus als er personen zijn die mij hiermee kunnen en willen helpen ............heel graag!

Nogmaal, heb je op de werk pc zoveel rechten dat je USB mag gebruiken van de systeem beheerder?
Onder XP zou de stick gewoon moeten werken.
Welke USB aansluiting gebruik je op de pc?
USB poorten aan de voorzijde van de pc, willen intern wel eens niet aangesloten zijn, dan gaat het ook niet werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan