Bij de buurman gisteren geprobeerd om fototoestel op de pc aan te sluiten (en te laten werken). Nieuwe driver op gehaald bij sony (toestel DSC-S40) en geinstalleerd. Het OS is Win XP Proff. Bij installeren van de usb-driver kwam een melding op het scherm. Er werd gevraagd om de CD in de cd-rom te doen omdat er iets gewijzigd zou zijn of zo. De juiste tekst weet ik niet meer. Wegens gebrek aan geduld heb ik dat gewoon weggeklikt i.p.v. de cd er in te doen. De installatie van het toestel werkte niet en in apparaatbeheer zag ik een geel uitroepteken.
Daarna het fototoestel aangesloten op mijn pc. Kreeg ook vraag om de cd in de cd-rom te doen. Heb het deze keer wel gedaan en op mijn pc werkt het toestel nu wel.
Hoe krijg ik nu het toestel ook werkend op de pc van de buurman? Er wordt nu niet meer om de CD- gevraagd op die pc.
mvg.,
henk sr
Daarna het fototoestel aangesloten op mijn pc. Kreeg ook vraag om de cd in de cd-rom te doen. Heb het deze keer wel gedaan en op mijn pc werkt het toestel nu wel.
Hoe krijg ik nu het toestel ook werkend op de pc van de buurman? Er wordt nu niet meer om de CD- gevraagd op die pc.
mvg.,
henk sr