usb modem en draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
1.352
Kan ik mijn usb modem gebruiken om er met 2 computers tegelijk mee te internetten?? Als ik de hoofdcomputer (waaraan het modem zit) aan zet kan ik dan onder met mijn laptopje ook internetten???
 
Theoretisch gezien moet dit gaan lukken......

Ik geloof dat het met dat Blue Teeth gedoe wel moet
lukken.


Remy
 
Theoretisch gezien moet dit gaan lukken......

Ik geloof dat het met dat Blue Teeth gedoe wel moet
lukken. Je netwerk kaarten moeten dan gekoppeld worden aan de zender en ontvanger van dat systeem.


Remy
 
Theoretisch gezien moet dit gaan lukken......

Ik geloof dat het met dat Blue Tooth gedoe wel moet
lukken. Je netwerk kaarten moeten dan gekoppeld worden aan de zender en ontvanger van dat systeem.


Remy
 
als jehet 3 keer zegt dan moet het wel lukken Remy:).
Ik heb laatst de ALDI laptop gekocht en daar zit al een Wireless kaartje in dus ik heb dan eigenlijk alleen nog een wireless usbadaptertje nodig toch?
 
Ja 3 keer is wel wat veel maar er bleef het een en ander hangen blijkbaar :p


Dat van die USB adapter durf ik niet zo te zeggen, maar het lijkt mij dat jouw netwerk kaart van de Host Pc in ieder geval verbonden moet zijn met met het zend gedeelte, of dit dan naadloos werkt met jouw kaartje in de laptop weet ik ook niet.

Ik weet wel dat het met bijv. zo'n Wireless LAN Connector

bt300.jpg


Probleemloos zou moeten werken, ook met een reeds bestaand netwerk tussen PC's. De netwerkkaarten van de PC's zullen in dit geval aan de apparatuur worden gekoppeld en de normaal aanwezig Cross-cable tussen de PC's kan dan komen te vervallen.

Zie hier voor meer details..

Remy
 
volgende week krijg ik een zend gedeelte om ff te testen, hopelijk werkt het (want da's wel de goedkoopste oplossing) en zoniet dan proberen we dat van jou!! Thanx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan