usb modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

isi54

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
9
Hoi,
Ik heb een usb adsl modem in combinatie met isdn en heb een wireless router gekregen. Alleen heeft deze router geen usb ingang, maar een utp ingang. Dus ik kan deze router niet gebruiken bij mijn huidge usb modem, toch? Of is er wel een mogelijkheid?
Ik heb op internet gezocht naar een usb wireless router, maar bestaan die wel en kan iemand voorbeelden geven? Wat is de voordeligste optie denken julie: een nieuwe modem kopen met ethernet aansluiting, een wireless router kopen met usb aansluiting, of een combinatie modem/router? Ik weet het niet meer hoor.... Kan iemand mij helpen?
 
Helaas.De router kun je niet gebruiken.Er zijn merkafhankelijk uitzonderingen maar uiteindelijk is de installatie vaak een drama.

Persoonlijk zou ik je willen adviseren om een all in one ethernetmodem te kopen die ook een Acces Point functie in zich heeft zoals bijv een Speedtouch 570/580.

Er zijn natuurlijk meerdere merken.Kijk maar eens op www.routershop.nl

of

www.wifishop.nl

Misschien kun je nog ruilen ?
 
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik ook maar zo een combi modem/router ga aanschaffen. Maar ik begrijp iets niet:

in mijn huidige usb adsl modem zit een normale telefoonlijn ingeplugged (en een usb kabel uiteraard), kan je die telefoonlijn dan ook gewoon in zo een combi apparaat pluggen?
 
juist, ik heb een isdn-splitter en uit die splitter komen 2 telefoonlijnen, 1tje naar de telefoon en eentje naar de huidige modem. Kan ik deze laatste telefoonlijn gewoon in die combi model/router steken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan