USB/MP3 Stick I/O fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenbaan

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2003
Berichten
140
hoi,

als ik de mp3/usb stick aansluit op mijn pc, krijg ik de volgende foutmelding. Ook rechtstreeks (zonder verlengkabel) helpt niet. Ook op andere pc's geprobeerd. Kan helemaal geen toegang krijgen. Formateren ook niet mogelijk. Stick weggooien of zijn er nog meer opties?
 

Bijlagen

  • i o apparaat fout.jpg
    i o apparaat fout.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 60
Heb je geen drivers nodig om 't apparaat aan te sturen en wat voor besturing systeem gebruik je? Is het een USB 1.0 of 2.0 apparaat en/of poort waar je het op aansluit? Wat voor merk USB stick is 't?

Er zijn diverse redenen denkbaar waarom 't niet werkt, ff wat meer info over je PC en apparaat is wel makkelijk om met je mee te denken en 't probleem op te lossen...

:)

Groet,

Sander.
 
tog nog wat vergeten qua info he....:S

maar:

OS Windows XP SP2
UBS 2.0 idd
Merkloos ding usbstick
ow, zie net een melding op usbstick nu ik m eruit haal, reformat media, maar dat kan dus niet :(
weetniet zeker, maar d8 dat usbstick ook 2.0 was.
Ennuh, zoals altijd: hij heeft het altijd gedaan :eek: !
Wat betreft drivers, windows pakt zoiets automatisch, zoals je wel weet.

oja bedankt voor snelle reactie. hoop dat je er wat mee kunt ...
 
Geplaatst door stevenbaan
tog nog wat vergeten qua info he....:S

maar:

OS Windows XP SP2
UBS 2.0 idd
Merkloos ding usbstick
ow, zie net een melding op usbstick nu ik m eruit haal, reformat media, maar dat kan dus niet :(
weetniet zeker, maar d8 dat usbstick ook 2.0 was.
Ennuh, zoals altijd: hij heeft het altijd gedaan :eek: !
Wat betreft drivers, windows pakt zoiets automatisch, zoals je wel weet.

oja bedankt voor snelle reactie. hoop dat je er wat mee kunt ...

Geen dank, maar euh... ik wist niet wel OS je gebruikte, dus kon ik niet weten of je wel of geen drivers nodig hebt. Alleen XP installed zo'n apparaat automatisch, voor 't zelfde geld gebruikte je '98 ;)

Maakt niet uit... Je vertelde dat het ding het altijd gedaan heeft, was dat voor je SP2 geinstalled hebt?... sommige (merkloze) hardware hebben problemen met SP2, terwijl het vóór de installatie van SP2 wel correct werkte...

Kijk voor de gein ook 's op deze site...

Succes :thumb:
 
Geplaatst door OePs

sommige (merkloze) hardware hebben problemen met SP2, terwijl het vóór de installatie van SP2 wel correct werkte...


tja, volgens mij deedie wel na SP2, kan voor de zekerheid nog een keer op een pc zonder sp2 proberen.. of andere windows. Ma is beetje lastig vaststellen of ie compatible aan sp2 is omdat ik geen merk heb. r staat egt nix op alleen 128 mb digital mp3... nouja, staan ook geen belangrijke bestanden meer op, dat weet ik wel. misschien tijd voor een iets grotere opslag. tnx voor de help ennuh beschouw het maar als opgelost :thumb: :confused: :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan