USB naar RJ45, met maximale snelheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
171
Ik heb iets gelezen over USB naar RJ45 (cat5) tussenstukjes en bij de eerste link bij het googelen kreeg ik al iets.\

Alleen is dit wel mogelijk? Ja, blijkt dus uit verschillende reviews. Maar is er dan niet ongelooflijk veel verlies in snelheid? Want als ik als voorbeeld de USB to 1Gbit neem, gaat er dan niet aan 520 Mbit/s verloren? En bij de 10/100 Mbit, gaat hij dan met de maximale snelheid van de USB (480 Mbit/s)? Of gewoon met minder, zoals te verwachten is?

bvb :thumb:
 
als je met laptop zit kan je beter PCMIA kaart kopen met Ethernet daarop.

Die sticks zijn toch allemaal rommel
 
als je met laptop zit kan je beter PCMIA kaart kopen met Ethernet daarop.

Die sticks zijn toch allemaal rommel

Hoezo? Nogmaals, waar baseer je dat op??

(en ik gebruik het dus niet voor mijn eigen laptops, maar om laptops, die hier ter reparatie staan aan het netwerk/internet te kunnen hangen en het werkt ALTIJD (dus zo'n rommel zal het toch niet zijn)
 
Hoezo? Nogmaals, waar baseer je dat op??

(en ik gebruik het dus niet voor mijn eigen laptops, maar om laptops, die hier ter reparatie staan aan het netwerk/internet te kunnen hangen en het werkt ALTIJD (dus zo'n rommel zal het toch niet zijn)

Maar het gaat mij hier niet om internet te maken met een computer die geen RJ-45 aansluiting heeft, maar om een hardeschijf aan te sluiten op het netwerk. Vandaar

bvb :thumb:
 
Maar het gaat mij hier niet om internet te maken met een computer die geen RJ-45 aansluiting heeft, maar om een hardeschijf aan te sluiten op het netwerk. Vandaar

bvb :thumb:

Dat gaat niet werken.
Een usb-apparaat die je aansluit op je computer, die moet geinstalleerd worden. Dat lukt dus niet op alleen een harde schijf. Dat is feitelijk niet meer dan een wat modernere boekenkast... Alleen opslagruimte dus.
 
Dat gaat niet werken.
Een usb-apparaat die je aansluit op je computer, die moet geinstalleerd worden. Dat lukt dus niet op alleen een harde schijf. Dat is feitelijk niet meer dan een wat modernere boekenkast... Alleen opslagruimte dus.

bedankt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan