USB netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.a.m.claassen

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
74
Ik denk dat ik het netwerk nu heb aangelegd. Op compA krijg ik de melding welke mappen op A gedeeld zijn en op B krijg ik de melding welke mappen op B gedeeld zijn. Hoe kan ik nu Comp A laten zien welke mappen op Comp B gedeeld zijn en andersom?
 
Bij Netwerkomgeving...?

Daar staan alle computers in jouw netwerk en ook alle gedeelde mappen.

Benjamin
 
Nee elke comp ziet alleen zichzelf en de gedeelde mappen op zichzelf.
op beide comps heb ik een melding dat de netwerkverbindingen via usb open staan. Ik heb de ip nummers opgegeven, de hoofdcomp met eindnummer 01, de laptop met eindnummer 02, maar verder zie ik niets
 
Inmiddels ben ik zover dat ik vanaf mijn laptop in de desktop computer kan komen, printer gebruiken etc. Andersom lukt het nog niet
 
Welk besturingssysteem heb je op de laptop en op de desktop draaien?
 
Uit een ander topic:

Op beiden draait Windows XP, home editie op de laptop, professional op de desktop. Client zegt me niks. Ik heb dacht ik beide comps op dezelfde wijze geinstalleerd. Het netwerk heet THUIS, de laptop is draagbaar/laptop en de desktop vast/desktop. De IP nummers heb ik goed opgegeven. Van de laptop naar de desktop gaat het goed. Andersom niet. Als ik de gedeelte mappen op de desktop aanklik (ik zie hier alleen de mappen van de desktop) krijg ik eerst heel lang het zandlopertje en daarna krijg ik te horen dat ik de mappen niet aankan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan