usb niet aan de praat!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

roylodder

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
ik kan mijn usb aansluitingen niet aan de praat krijgen.
ik heb windows xp pro sp2, normaal horen ze het wel te doen. maar sinds ik
sp1 weer naar sp2 heb geupgrade doen ze het niet meer.
ik krjg bij apperaat beheer te zien dat ze niet willen opstarten.
waar kan ik goede drivers krijgen voor mn usb.
kom zelf niet op de asus download site, helaas.

heb een asus a8nsli mobo

alvast bedankt:thumb:

Als je alle USB controlers eens verwijdert in apparaatbeheer, en dan eens opnieuw opstart, installeerd die ze dan niet opnieuw.

ja hij installed ze dan wel opnieuw maar ze werken dan als nog niet, sta voor een raadsel ( of heb ik de verkeerde drivers??????????)

Ik heb hetzelfde moederbord en had ook het probleem dat windows ze niet wilde installeren. Ik heb toen de drivers van de Asus-cd gebruikt, en die deden het prima. Ik zou dus zeggen: USB-drivers verwijderen (gewoon in apparaatbeheer) en als hij ze weer wil installeren, aangeven dat je het van een zelf uitgekozen locatie wil kiezen, die dan het dus installeren via de ASUS-cd.

Kenju zei:
Ik heb hetzelfde moederbord en had ook het probleem dat windows ze niet wilde installeren. Ik heb toen de drivers van de Asus-cd gebruikt, en die deden het prima. Ik zou dus zeggen: USB-drivers verwijderen (gewoon in apparaatbeheer) en als hij ze weer wil installeren, aangeven dat je het van een zelf uitgekozen locatie wil kiezen, die dan het dus installeren via de ASUS-cd.
dit werkt niet helaas :confused: ..... maar als dit bij jou wel werkte kun je me dan je drivers mailen? krijg je mn adres in een PB

de jean zei:
staan ze op enabled in de bios ??
ja die staan aan :(

Nog andere tips?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan