Opgelost USB onzichtbaar maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Kan ik ongebruikte USB-poorten onzichtbaar maken?
Want,, als ik nu een externe schijf met meerdere partities aansluit zie ik door de bomen het bos niet, vanwege alle letters van de USB poorten.
Ik wil dan eigenlijk alleen de partities zien van mijn externe schijf.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom schreeuw je?
Als je die in verkenner links aanklikt zie je die dan toch?

Hallo Lange Pier,
In de verkenner zie ik alle USB poorten op mijn laptop, maar als ik de externe aansluit zie ik die ook, maar ik wil eigenlijk dan alleen de poorten van de externe zien en niet de niet in gebruik zijnde poorten van mijn laptop.

Screenshot plaatsen?

alle letters van de USB poorten
Waar heb je het over, USB poorten hebben geen letters en USB poorten zijn alleen in apparaatbeheer zichtbaar.
Allen als j er wat aansluit zie je dat ding in verkenner.

Al met al, snap er geen .... wat je bedoeld.

Ik weet het nu. Ik heb aan de achterkant van de PC USB kabels zitten, maar die kabels zijn niet met iets verbonden.Alleen m aar om niet steeds naar de achterkant te gaan. Vandaar die letters, Klopt toch?

Niets aangesloten, geen letters! Dus plaats een duidelijke screenshot waar de letters in Verkenner staan.

Heb je toevallig een multi-card reader (voor sd kaarten en dergelijke) in je pc zitten. Die kennen namelijk wel schijfletters toe, ook als er niets is aangesloten.

Ja, toevallig is er een multi card reader aangesloten en die grbruik ik nooit. Ik heb hem afgekoppeld en weg de letters/
Sorry voor de stomme vraag.Lange Pier, toch niet boos?

RogerS is zijn gewicht in goud waard.👍👍

Ondanks het al is opgelost, bij USB perikelen USBdeview gebruiken, gouden freeware. Te downloaden op nirsoft.net.
Staan allemaal handige tools op, allen freeware. Bijv. Wifi en BluetoothView. Vaak maar een paar 100kb groot.

Terug
Bovenaan Onderaan