USB onzichtbaar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter woef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

woef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2014
Ik heb een SALORA LED1940DVX maar zodra ik er een USB in stop gebeurt er niks :(. Wat te doen?

Welkom op Helpmij.nl!

In de handleiding wordt met geen woord gesproken over de functie van deze usb poort.
Volgens beschrijvingen links en rechts zou deze alleen geschikt zijn voor het weergeven van foto's van een usb stick of camera...

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Is ook wel vreemd op de site van salora.
Volgens de handleiding zit er idd een usb aansluiting op en wordt er verder geen woord over gerept over de functie ervan.
Volgens de specs op de site zelf wordt helemaal niet gesproken over een usb aansluiting in de lijst.
Het kan ook zijn dat deze aansluiting alleen dienst doet voor servicedoeleinden.
Kortom, wij worden er ook niet wijzer van.

Er staat inderdaad niks in de handleiding. Welk bestand er ook op staat, en of ik de USB naar nou FAT32 of naar NTFS formatteer, er gebeurt niks. Heel apart.

Kan ook alleen een USB voor een wifi dongle zijn, heb een Samsung die 1 USB poort heeft alleen voor een speciale wifi dongle en om de firmware te upgraden via een USB stick, voor de rest kun je er niets mee, miss geldt dat ook voor jouw TV.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan