Usb op Win 98?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Hoi allen

Ik heb me vandaag een webcam gekocht, ik kan hem ruilen mits de verpakking nog dicht is. Dus wil ik van te voren weten of hij het zal doen... De webcam wordt aangesloten via usb. Ik heb windows 98 eerste editie.
Mijn vraag is dus: zal de webcam het doen?

Groeten.

Usb werkt ook al op 98.

Maar kijk eens op de verpakking wat daar staat als systeemeissen

Win 98 kan maar 1 USB apparaat tegelijk aan Win 98 SE kan meerdere USB apparaten aan.

Hoe kom je daarbij? Ook de eerste versie van Windows 98 kan uitstekend met meerdere USB apparaten werken, net als Windows 95b/c

Als er slechts 1 apparaat werkt is er iets kapot of onjuist geïnstalleerd.

klopt enige verschil is dat er in SE veel bug fixes in zitten
Nieuwe versie van IE, ICS, en wat 16 / 32 bits updates voor de rest maakt het niet echt veel uit.

Ow ja, SE ondersteund meer hardware maar kwa USB functionaliteit ga je er niet op vooruit.

Geplaatst door m@rio
Usb werkt ook al op 98.

Maar kijk eens op de verpakking wat daar staat als systeemeissen
De rest van de systeemeisen zijn goed. Alleen twijfel ik over die usb.

Ik heb de webcam, maar nu heb ik een nieuw probleem.

Als ik de installatie open gaat het programma laden. Dan krijg ik opeens een melding ( zie bijlage) volgens het programma moet ik 39 mb vrijmaken. maar her rare is dat ik ruim 80 mb vrij heb! Maar nu gaat het programma niet verder met installeren omdat ik zogenaamd te weinig plaats heb. :(

Wie helpt??

(bijlage)

Bijlagen

• trust melding.jpg
    trust melding.jpg
    11 KB · Weergaven: 23
Ik neem aan dat je dus een 'kleine' harde schijf hebt;

Mogelijke oplossing:

Indien mogelijk (Overtollige) programma's verwijderen, schijf opruimen, defragmenteren, webcam opnieuw instaleren.

ja dat was ik ook vanplan. maar het is opgelost!! In ieder geval bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan