usb opslag aperaten doen het niet om mijn vista comp

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsvandiepen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
hoi op mijn computer doen geen enkele usb opslag aperaten het dus me externe hardeschijf usb stick en micro sd kaartjes
in aperaten beheer wordt me usb aperaat correct weergeven maar bij me schijfbeheer wordt niks weergeven en soms loopt me computer vast
wie weet hier een oplossing voor

Welkom bij de Helpmij!

Je geeft ietwat weinig informatie. Zo schrijf je niet of dat altijd al zo was, of dat dit zo opeens is ontstaan? Afhankelijk van het antwoord op de vorige vraag, onstaan mogelijk automatisch weer nieuwe vragen. Probeer svp zoveel mogelijk informatie te geven.

Oké, maar nu weten we nog niet echt veel meer. Ik geef daarom maar een standaard antwoord, want zonder meer gegevens is het best wel wat lastig om mogelijk heel concrete oplossingen aan te dragen:

zijn de chipsetdrivers geïnstalleerd, zijn de Windows servicepakketjes geïnstalleerd?

voor zover ik weet wel

(ik weet zelf niet echt veel meer info van wat ik hier neer kan zetten)

Wat ik bedoel is o.a. het volgende:

- de hamvraag is natuurlijk: als dit euvel al langer bestaat, dan heeft dus nog nooit één van die apparaten gewerkt.............? dan:
- hoe kom je aan de computer : nieuw gekocht, 2e hands gekocht, ooit geformatteerd en weer opgebouwd en zo ja, hoe opgebouwd -> volgorde van installatie
- heb je in het bios gekeken of daar de USB poorten op Enabled staan ipv Disabled

Met name de "blauwe" lijkt mij een aardige om eens mee te beginnen.

het probleem is dus van het begin af aan toen ik mijn comp kocht
en er zijn wel apparaten die het wel doen zoals mijn draadloze ontvanger van mijn xbox controller
maar ik heb nog niet in mijn bios gekeken en dat zal ik nog proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan