USB-poort doet raar !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Hallo,

Ik heb 2 USB-poorten in front van mijn PC.Deze poorten zien wel dat ik er een apparaat in steek,maar verder niets.(message : onbekend usb apparaat)

Wie kent dit probleem ?

Thanks

kijk eens bij apparaatbeheer (start > configuratiescherm > systeem > hardware > apparaatbeheer) of daar je ingestoken device ergens staat (ff de plusjes openklikken) en verwijder dat. start nu opnieuw op en steek je usbstick of wat dan ook onbekend bleef erin, bij mij was dat de oplossing

kijk eens bij apparaatbeheer (start > configuratiescherm > systeem > hardware > apparaatbeheer) of daar je ingestoken device ergens staat (ff de plusjes openklikken) en verwijder dat. start nu opnieuw op en steek je usbstick of wat dan ook onbekend bleef erin, bij mij was dat de oplossing

kijk gelijk even of bij apparaatbeheer gele vraagtekens of andere tekens staan;)

Hallo,

In apparaatbeheer zie ik een onbekend usb apparaat.
Het apparaat dat ik wil aansluiten is mijn iPhone.(Deze wordt niet herkend)
Een memorystick daarentegen is geen probleem.

Als er software bij zat moet je die installeren hea !:D

Mirandda,

Ik begrijp je antwoord niet.
Mijn iPhone moet helemaal niet meer geactiveerd worden.

Thanks

k snap het.. was alleen voor macgebruikers zie ik nu ;-(

We lopen er allemaal weleens tegen aan; de computer opnieuw installeren en ... ****, vergeten dit en dat te kopieren voor ik de disk gewist had!

Vooral iTunes gebruikers zullen dit gevoel herkennen; effe vergeten een backup te maken van de iTunes files en bam! Alles kwijt! iTunes staat het namelijk niet toe om de inhoud van jouw iPod terug te zetten naar iTunes ... knap ***** dus!

Maar een klein programma (sorry, alleen voor Mac gebruikers) kan de dag redden: Podworks haalt het allemaal terug en ondersteund zelfs de iPhone! Woohoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan