USB poort pakt niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
ehh, dat er geen driver zat lijkt me sterk, ik dacht dat deze alleen niet goed werkte en dat je daarom een betere wilde. Maar het punt is dus je installeerd dat programmaatje (driver) om te zorgen dat hij wel werkt. Maar je krijgt de melding dat de installatie niet verder kan en volgens mij is dit omdat hij niet zomaar iets anders erover kan gooien omdat het al in gebruik is.... want als er geen drivers waren voor je usb poorten (lijkt me erg sterk) dan zou je deze melding niet kunnen krijgen bij het installeren

:shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

Ik heb de scan uitgevoerd die je drivers opzoekt op de website waar die link naar toe verwijst...
er staat duidelijk aangegeven dat de driver wel degelijk aanwezig is want er staat een vinkje achter...

Waarom doet hij het dan niet en hoe krijg ik hem zover dat hij het wel doet??

weetje wat ik zou doen, je zit nu best wel allemaal dingen te doen enzo. Dit soort problemen heb ik ook wel is gehad, en maar blijven proberen, maar start misschien de computer is opnieuw op. Grote kans dat dan alles pas echt wordt geactiveerd (of heb je dit al 20x geprobeerd soms?):)

HOERA!

mijn usb poort geeft eindelijk stroom door!
Ik heb een beetje zitten klooien bij apparaat beheer en nu geeft ie eindelijk 'groen licht'.
een beetje jammer is alleen dat alles wat ik erin stop, het nog altijd niet doet...

In apparaatbeheer wordt de poort weergegeven met een vraagteken, en als ik er dan op klik staat er dat er geen sturingsprogramma is...
:shocked:

jij hebt wel een hele rare pc, maar het is een begin :D als je bij apparaat beheer kijkt zie je ook de status van het apparaat. wat geeft hij aan als status? zodra er iets mist, kun je dan herstellen of iets dergelijks?

waar zie je de status dan?

er staat trouwens wel dat 'dit apparaat niet juist geconfigureerd is'...

Laatst bewerkt door een moderator:
ga naar start....
vervolgens rechter muisknop op deze computer
dan ga je naar apparaat beheer
dan zie je onderaan de lijst met hardware de optie: Universal Serial Bus-controllers (USB)

daarbij druk je op het plusje :rolleyes:
dan ga je naar usb hoofdhub --> rechtermuisknop en eigenschappen

en dan zie je gelijk apparaat status ;)

er staat dat hij niet juist is geconfigureerd.
Dat ik op zoek moet naar stuur programma's.

waarom heb ik niet gewoon een normale pc? :( :mad:

tja als hij het nou nog steeds niet doet weet ik het ook niet, probeer nog een keer de driver te installeren, en anders wachten tot een betere technicus je komt helpen :o nog veel sterkte ermee :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan