USB-poorten beinvloeden elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben weer terug gegaan naar de zaak met de melding dat hij thuis meteen weer vastliep toen de Ipod erin ging.
Daar opnieuw geprobeerd. Ipod erin en toen gaf de pc meteen een zwart scherm en deed niets meer. Ze zijn er wel even mee bezig geweest om de oorzaak te vinden. Het probleem met de Ipod bleef echter, tot er een nieuwe voeding in de pc werd gezet! Sindsdien werkt hij nu al twee weken prima met de Ipod erin en eruit zonder probleem.

Mensen bedankt voor jullie support en adviezen!!
 
Zo kun je nog wel even zoeken natuurlijk, was je voeding zo zwak of gewoon al oud?
Maar mooi dat het uiteindekijk opgelost is en bedankt nog voor de terugmelding.
Graag gedaan en succes verder.
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk boven je beginposting). :thumb:
 
Zo kun je nog wel even zoeken natuurlijk, was je voeding zo zwak of gewoon al oud?
Zijn PC is 7 jaar oud en de voeding dus ook, dan is de kans wel groot dat hij het niet meer trekt, steeds meer apparaten trekken stroom af via de USB.
Ik weet niet hoeveel die voeding je gekost heeft, maar bij het volgende probleem kun je denk ik beter een nieuwe/moderne PC kopen.
XP is ook al een verouderd OS en heeft vaak moeite met nieuwe apparaten de hardware dus ook ;)



www.iPodtouchforum.tk
 
Twee tientjes voor de voeding en twee tientjes arbeidsloon voor een paar uur zoeken naar de oorzaak. Valt dus wel mee (en ze wilden dit probleem zelf ook wel graag ontraadselen). Als er tzt een nieuwe pc moet komen dan stap ik toch over op Ubuntu. Daar ben ik op mijn eigen pc zeer happy mee. Maar tot op heden werkt ITunes niet met Linux.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan