USB poorten doen het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

carolien1

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
5
--------------------------------------------------------------------------------

Mijn usb poorten werken niet meer. Hoe is dat gekomen? Ik heb per ongeluk mijn usb muisje op mijn toetsenbord van mijn laptop laten vallen (niet erg hoog, maar schoot uit mijn hand) het scherm van de computer werd zwart en computer ging uit (geen slaapstand) na het opnieuw opstarten, werkte mijn muis niet meer en ondertussen ben ik erachter dan geen van mijn usbpoorten meer werken. De USB controllers staan goed in dienst. Heb ik nu een softwareprobleem en gaat format C mij redden of heb ik een hardware probleem? Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd maar dat bracht geen hulp. Graag hoor ik van jullie of iemand weet wat ik nog kan doen om te kijken wat er aan de hand is.
 
USB poorten werken niet

Gisteren aangemeld aan dit panel, echter nog geen reacties gehad. Wie kan mij helpen?
 
Gisteren aangemeld aan dit panel, echter nog geen reacties gehad. Wie kan mij helpen?

Als je de muis insteekt, gaat het rode ledje onderaan in de muis nog branden? Als het op de laptop niet brand, maar op een andere pc wel, dan zal er waarschijnlijk wel een hardware probleem zijn.
 
Als je de muis insteekt, gaat het rode ledje onderaan in de muis nog branden? Als het op de laptop niet brand, maar op een andere pc wel, dan zal er waarschijnlijk wel een hardware probleem zijn.

Ja het lampje op de muis brand bij het insteken in de usb. Dus dan is het waarschijnlijk toch software matig????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan