USB poorten doen het niet na Security Tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul1984

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Dag heren,

Enkele dagen geleden had ik security Tool op mijn computer. Deze heb ik verwijderd volgens instructies op HelpMij.

Nu doen echter al mijn USB poorten het niet. Het scherm doet het, maar gaat automatisch op stand-by. Toetsenbord en muis doen het niet meer (door poorten), waardoor ik het scherm ook niet kan activeren.

Kunnen de USB poorten door een virus niet meer werken? Of komt dit door iets anders? Ik kan nu niet meer werken op mijn PC. Iemand tips?!?! :shocked:

Kun je in veilige modus komen en doet alles het daar wel?

Hoi Snijworst,

Probleem is dat mijn scherm ook in USB poort moet, en het dus niet doet. Probeer hier nu een oplossing voor te vinden. Zouden USB-poorten wel kunnen werken in veilige modus?

wat ik zei klopt niet. Monitor zit niet in USB, maar werkt niet.
Wel stroom, maar maakt geen contact met PC (no signal)

Laatst bewerkt:
probeer het eens te starten met een livecd van ubuntu en dan,van de security tool de backup terug zetten

of doe een systeem herstel dat kan je ook proberen

Bedankt voor je reactie, Bertus.

Heb een live cd gebrand. Grote probleem nog steeds is dat mijn monitor ook geen contact maakt met PC. Alsof alle denkbare uitgangen het niet doen..

Heb je nog een pc in huis die met je/een router verbonden is? Kijk dan eens of je hem kunt bereiken met extern bureaublad...

er staat een modem onder het bureau, waar nog een PC in zit. Ook goed?

een kastje waar meer dan één pc in zit is (doorgaans) een router. Probeer het ip-adres van de probleem-pc te achterhalen met Angry ipscan

Dan op een werkende pc extern buroblad opstarten en het ip-adres intikken. Dit werkt alleen als op de probleem-pc een account met wachtwoord staat en de externe toegang is opengezet, maar dat merk je snel genoeg...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan