Hallo,
De usb poorten op mijn moederbord werken niet,en mijn usb uitbreidingskaart die in het pci slot zit werkt wel maar alleen met mijn externe hd.
Wat heb ik gedaan:Ik heb windows xp opnieuw geinstalleert met sp2.
Ik heb de chipsetdrivers van het moederbord geinstalleert.
In apparaatbeheer worden de usbpoorten gewoon getoont.wat heb ik gedaan om het probleem proberen te verhelpen:
De drivers voor de usb poorten opnieuw geinstalleert.
Apparaten uit de usb poorten gehaalt en een paar minuten de stroom eraf en daarna weer opgestart en 1 voor 1 de apparaten aangesloten.
Te beginnen met de printer.
Bij uitvoeren :services.msc ingetypt en daar plug&play op automatisch gezet en gestart.
maar het probleem blijft.
Alleen de externe hd doet het op de usb uitbreidingskaart.
Nu heb ik ook in het bios gekeken en daar staat bij usbconfiguratie alles op enabled.
Maar bovenaan staat usb devices enabled:none
Ik denk misschien dat het daaraan ligt,maar ja hoe ik dat moet verhelpen weet ik niet.
Dus daarom hoop ik dat hier iemand is die me daarbij kan helpen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite.
Groetjes:Andre
De usb poorten op mijn moederbord werken niet,en mijn usb uitbreidingskaart die in het pci slot zit werkt wel maar alleen met mijn externe hd.
Wat heb ik gedaan:Ik heb windows xp opnieuw geinstalleert met sp2.
Ik heb de chipsetdrivers van het moederbord geinstalleert.
In apparaatbeheer worden de usbpoorten gewoon getoont.wat heb ik gedaan om het probleem proberen te verhelpen:
De drivers voor de usb poorten opnieuw geinstalleert.
Apparaten uit de usb poorten gehaalt en een paar minuten de stroom eraf en daarna weer opgestart en 1 voor 1 de apparaten aangesloten.
Te beginnen met de printer.
Bij uitvoeren :services.msc ingetypt en daar plug&play op automatisch gezet en gestart.
maar het probleem blijft.
Alleen de externe hd doet het op de usb uitbreidingskaart.
Nu heb ik ook in het bios gekeken en daar staat bij usbconfiguratie alles op enabled.
Maar bovenaan staat usb devices enabled:none
Ik denk misschien dat het daaraan ligt,maar ja hoe ik dat moet verhelpen weet ik niet.
Dus daarom hoop ik dat hier iemand is die me daarbij kan helpen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite.
Groetjes:Andre