USB Poorten reageren niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Hallo allemaal,

Ik heb een progleem met mijn USB Poorten. Het begon 2 dagen geleden toen ik mijn USB stick erin stak en deze werkte niet meer. Ik kreeg een melding van "er is een fout opgetreden, foutmelding versturen etc.". Nadat ik van alles geprobeerd had besloot ik mijn computer te formateren met de hoop dat het daarna wél zou werken.

De computer heb ik inmiddels geformateerd, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Bij hardwareapperaten staan alle USB poorten er gewoon bij. Ik kan deze verwijderen, vervolgens naar nieuwe hardware zoeken en ze worden weer keurig natjes geïnstalleerd.

Ik ben op zoek gegaan naar de nieuwste drivers, deze bestaan echter niet, volgens de site moest ik de windows update uitvoeren. Inmiddels heb ik de nieuwste van de nieuwste update en werken mijn poorten nog steeds niet goed.

Ik heb een MSI 865PE FSB800 DDR400 S-ATA 10/100/1000
Heeft iemand een idee hoe ik deze weer aan de gang krijg..? Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Stefan

USB pporten

2 USB poorten voor en 2 USB poorten achter gaan via een kabel, de andere vier zijn rechtstreeks op het moederbord aangesloten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan