usb poorten werken ineens nie meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

raccie

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2005
Berichten
48
hey hey

k heb pas geleden een virus gehad op me pc dus alles is eraf geweest alles er weer opnieuw opgedaan en nu werken me usb poorten niet meer

heb al van alles geprobeerd maar krijg het gewoon neit voor elkaar

hij zegt als ik me webcam inplug nieuwe hardware gevonden en dan zegt ie dat alles geinstalleerd is en nog geen 2 tellen later zegt hij dat het een onbekend apparaat is
 
Je zegt;

hij zegt als ik me webcam inplug nieuwe hardware gevonden en dan zegt ie dat alles geinstalleerd is en nog geen 2 tellen later zegt hij dat het een onbekend apparaat is



Je poorten werken dus wel!!
Er gaat waarschijnlijk wat fout bij de instalatie van je webcam!!
 
dan heb k alsnog een probleem want die cd was nie van mij maar van een vriend van mij omdat hij het gedaan heeft

(ikke is erg blonT wat pc's betreft hahaha)
 
Geplaatst door Raymond Bos
Je zegt;

hij zegt als ik me webcam inplug nieuwe hardware gevonden en dan zegt ie dat alles geinstalleerd is en nog geen 2 tellen later zegt hij dat het een onbekend apparaat is



Je poorten werken dus wel!!
Er gaat waarschijnlijk wat fout bij de instalatie van je webcam!!


nou dan is het andere rare weer heb me muis geprobeerd pakt die ook niet, me mp3speler ook niet en me andere webcam en me digitale camera ook niet :confused:
 
Heb je een vrij nieuwe pc met usb2.0 en XP? Dan is de kans groot dat je eerst minimaal sp1 moet installeren, omdat daar usb2.0 drivers in zitten.
 
nee pc is niet nieuw die heb k al een aantal jaren

en der zit 1 van die nieuwste windows XP op
 
1 van de nieuwste XP... er is maar één XP :p


Ook servicepack 1 en 2 geïnstalleerd? (of alleen 1 of 2)
 
Rechtermuisknop op 'Deze Computer' dan zie je het rechts onderin staan.

Wat heb je nog meer op je usb poorten zitten? Het kan zijn dat je USB poorten overwerkt zijn. Te veel apparaten er aan hangen dat de stroom voorziening het niet aan kan
 
Geplaatst door Rimsic
Rechtermuisknop op 'Deze Computer' dan zie je het rechts onderin staan.

Wat heb je nog meer op je usb poorten zitten? Het kan zijn dat je USB poorten overwerkt zijn. Te veel apparaten er aan hangen dat de stroom voorziening het niet aan kan

had alleen me webcam er op zitte

en k heb servicepack 1 en 2 derop schijnbaar
 
1 en 2? Dat lijkt me niet,
En installeer de drivers is opnieuw van je moederbord. Dan moet je je moederbord type even opzoeken. Op de doos of download Everest. En download de home editie
 
die gast zegt net dat bij hem thuis toen hij alles installeerde de usb poorten het wel dede want zijn muis en toetsenbord zitten op usb

en toen ik thuis kwam deed er geen 1 het meer
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door raccie
alleen 2

die gast zei het verkeerd

Ach, als je SP II hebt heb je I geïntegreerd dus zit wel goed :).


Heeft everest al wat gevonden? Ziet die de USB-poorten correct?
 
Probeer eens andere drivers te vinden die ook met het apparaat werken. Heb ik ook eens gehad...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan