USB poorten werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

shotsailor

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2003
Heb een Fujitsu Siemens laptop type 1425 met xp.
De problemen zijn begonnen na het aansluiten van een dubieus fotocamera'tje. Daarna werkte 2 van de drie USB ingangen al minder of niet. Echter de ene overgebleven werkte wel goed. Die is er nu ook mee gestopt. Hij herkent mijn muis niet meer en mijn fotocamera (een goede...) die hij altijd herkende ook niet meer. Aanvankelijk begon de muis zo nu en dan uit te vallen waarna hij hem zelf na enige minuten plotseling weer kon vinden terwijl hij voortdurend aangesloten was. Nu echter doet hij helemaal niks meer.
Ik heb in "apparatenbeheer" al een keer de USB verwijderd en deze weer zelf nieuw laten installeren......geen resultaat.
Zelf vermoed ik dat de USB-host de geest gegeven heeft.
Moet ik dan een ander moederbord gaan inzetten of kan het USB gedeelte worden vervangen?
En is dit zelf een beetje te doen?

Je moet eens je laptop opnieuw opstarten zonder dat je iets heb aangesloten op jer usb. dn moet je eens je drivers opnieuw instaleren.

Je bedoeld de drivers van de usb apparaten of de driver van het moederbord?

Geprobeerd......maar het probleem blijft.
Opvallend is dat soms voor enkele sekonden ik het toontje hoor van "gevonden USB apparaat" waarna het bijna gelijk weer uitvalt met het zelfde toontje. Ik heb in die tussentijd dan heel even mijn muis kunnen gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan