Ik heb afgelopen zaterdag mijn computer opengehaald om 2 geheugen strips toe te voegen, helaas paste deze niet dus computer weer dicht en opgestart. Vervolgens werkte mijn draadloze toetsenbord niet meer maar mijn muis wel. Mijn toetsenbord is met usb aangesloten in tegenstelling tot mijn muis die met het oude vertrouwde groene stekkertje aangesloten is. Dus nu tijdelijk toetsenbord met paarse plug-in. Maar nu werken dus ook mijn USB-sticks en Externe hardeschijf niet meer doordat mijn USBpoorten niet werken.
Het vreemde is als ik mijn computer opstart beginnen de lampjes van mijn draadloze toetsenbord te branden(waaruit ik verneem dat hij het doet) om vervolgens als windows geladen is weer uit te vallen en dan werkt hij dus niet.
Kan iemand mij hier mee helpen? Kan het zijn dat mijn moederbord ergens beschadigd is geraakt door het toevoegen van de 2 geheugenstrips die niet pasten? Zodat mijn USB poorten op de een of andere manier kapot zijn gegaan? Ik heb wel een beetje hard gedrukt om die 2 strips erin proberen te krijgen
Alvast heel erg bedankt!
Het vreemde is als ik mijn computer opstart beginnen de lampjes van mijn draadloze toetsenbord te branden(waaruit ik verneem dat hij het doet) om vervolgens als windows geladen is weer uit te vallen en dan werkt hij dus niet.
Kan iemand mij hier mee helpen? Kan het zijn dat mijn moederbord ergens beschadigd is geraakt door het toevoegen van de 2 geheugenstrips die niet pasten? Zodat mijn USB poorten op de een of andere manier kapot zijn gegaan? Ik heb wel een beetje hard gedrukt om die 2 strips erin proberen te krijgen

Alvast heel erg bedankt!