USB-poorten werken niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

burak40

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Berichten
13
Geachte mensen,

Sinds kort heb ik het probleem dat geen enkel apparaat dat ik aansluit op mijn usb poort een reactie opwekt bij mijn pc. Wel heb ik kunnen constateren dat er wel stroom van de usb-poort komt, want na aansluiting van mijn Iphone laadt deze wel op maar kan ik het verder niet terugvinden op de pc.

Ik heb al geprobeerd de usb-poorten via apparaatbeheer te deinstalleren en vervolgens weer te installeren maar tevergeefs.
Daarnaast heb ik ook al in mijn bios gekeken of de usb-poorten 'enabled' waren en dat was ook het probleem niet.
Ik heb het hele internet afgezocht maar heb niks bruikbaars kunnen vinden.

Daarom aan jullie de dringende vraag of jullie mij kunnen helpen, want ik heb geen idee wat ik moet doen:(

Hierbij nog de specificaties van mijn pc:

Operating System
MS Windows XP Home 32-bit SP3
CPU
Intel Pentium 4
Prescott 90nm Technology
RAM
1.5GB Dual-Channel DDR @ 159MHz (2.5-3-3-7)
Motherboard
ASUSTek Computer Inc. P4SD-VL (CPU 1) 37 °C
Graphics
L985EX @ 1600x1200
ATI Radeon HD 4600 Series
Hard Drives
195GB Western Digital WDC WD2000BB-98FTA0 (IDE) 32 °C
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GSA-4040B
COMPAQ DVD-ROM DRD8120B
Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
Audio
SoundMAX Integrated Digital Audio

BVD

Burak
 
Ik heb gedaan wat je zei, maar dat werk ook niet:(. Ik heb ook al geprobeerd mijn pc uit te zetten, stekker eruit en dan 15 seconden uit-knop ingedrukt houden, maar dat werkt ook niet.

Nog andere suggesties mensen?
 
Zoek eens naar een nieuwe driver voor je chipset.
 
kan je me meer aanwijzingen geven, want ik ben niet echt een topper wat betreft computers.
 
Ik probeer het option 1 uit te voeren, maar in firefox komt hij niet verder dan loading en in internet explorer vindt hij helemaal niks.

Geen idee wat ik moet doen:confused:
 
Probeer option 3 en selecteer je moederbord.
 
Optie 3 staat die niet tussen.Ik denk namelijk dat het een merk pc betreft met een oem bordje.
 
Jullie menen te zeggen dat dat dus het probleem is? Optie 1 werkt niet en zoals degene hierboven zegt heb ik een sonya vaio merkpc.
 
Wanneer ik mijn model kies krijg ik meerdere keuzes om te updaten, maar ik denk dat die updates niets zullen veranderen aan mijn probleem. U kunt zelf bekijken om wat voor updates het gaat. Mijn model is Sony Vaio PCV-RS604.

Zou het probleem kunnen zijn dat mijn usb-poorten gewoon stuk zijn en zou het verhelpen om een nieuwe usb-kaart te kopen. Ik had het vermoeden dat mijn usb-poorten niets tuk kunnen zijn, want ze geven wel stroom af. Daarom denk ik dat het een software probleem is.

Ik wacht op uw reactie:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan