Usb poorten werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
USB poorten werkt niet

Ze zijn niet zo vlot bij Medion. Ik heb bij de stuurprogrammaas gekeken maar daar stond niets bij waar ik wat mee kan.
Ik moet ze eerst telefonisch benaderen kosten € 0,90 p/minuut en ze laten je in de wacht staan waardoor het lekker oploopt.
Als ik ze gesproken heb dan meld ik me weer.
Tot zover bedankt.:rolleyes:

Met Medion wordt ik niet wijzer, ze wilden dat ik de PC opstuur. Dat doe ik dus niet, ik kijk nog wel verder voor een oplossing.
Bedankt voor de oplossingen.
Daarna sluit ik af.

Nee, het is nog steeds niet gelukt, ik had weinig tijd om er weer eens voor te gaan zitten en zoeken naar een oplossing.
Ik denk dat ik het maar afsluit of er moet nog een goede oplossing komen.:shocked:

Kijk eens naar het type chipset die er in jouw systeem zit, bijv Intel xyz ...
Staat vaak in de handleiding of in de specs v/d pc of je laat Aida of Everest (progjes) opzoeken welke het is.
Dan... weet je welke je moet downloaden bij bijv Intel en die installeer je dan.
Vervolgens pc herstarten .....en????

Ik heb dat gedaan en de driver van de chipset met Driver Booster 2.2 geüpdatete.
Ik heb de AMD Athlon II X4 620 in mijn Medion Computer. daarna opnieuw opgestart.
Het geeft geen resultaat.

Dat is de CPU..... afh van het moederbord hoort daar een chip set bij....
Door het automatisch te doen.... weet je dan 100% zeker wat er geïnstalleerd is?
Zoek de chipset op, voorbeelden hier:
http://www.cpu-upgrade.com/CPUs/AMD/Athlon_II_X4/620.html
en download die bij AMD en installeer deze....

En zet anders de specs v/h moederbord eens hier neer.
Of heb je soms USB3 type poort waarvoor een aparte driver voor nodig is.... zoek de laatste zelf op ipv Driver Booster... die werkt nl niet goed.....

Laatst bewerkt:
Start
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe met onderstaand script.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.

• Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • danger.png
    Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

Code:
    systemspecs;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Dit is niet wat ik gevraagd heb hoor.

Zoek result.
Ik kreeg een foutmelding als ik het rechtstreeks van C schijf upload
Ik kan het wel lezen in kladblok en heb het opgeslagen en upload.

Bijlagen

Er is je gevraagd om alleen systemspecs; in het lege veld van Zoek te typen en vervolgens op Run script te klikken.

Download bij Medion de chipset voor de AMD Athlon(tm) II X4 620 Processor.

Ik heb op de Medion-site voor mijn PC de chipset gedownload.
Na installatie de pc opnieuw opgestart.
Dit geef het gewenste resultaat.
Hoera.:):)
Ik zal mijn afmelden voor dit probleem.

:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan