USB-poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janvier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2004
Na Windows ME opnieuw geinstalleerd te hebben doen mijn USB-poorten niets meer. Ik heb geen activiteit van mijn kaartlezer meer want de LED's branden niet meer en de poort waarop mijn cam-camera is aangesloten geeft ook geen kik meer. Hardwarematig is er niets veranderd. Omdat mijn pc de USB poorten niet ziet ziet de pc natuurlijk ook geen extra-drive (de kaartlezer) voor het bekijken van mijn foto's. Wie kan me helpen?

Alvast heel erg bedankt.

Welkom op Helpmij.

Je kunt even proberen om in apparaatbeheer de USB poorten softwarematig (met de R.muisknop erop klikken)
uit en weer aan te zetten. Ik neem aan dat ze in de BIOS aan staan want daar ben je niet aangeweest.

Ik ga dat meteen even doen en je hoort het wel als het succes heeft gehad. Bedankt voor de tip. Hopelijk lukt het.

Geplaatst door Will-Well
Welkom op Helpmij.

Je kunt even proberen om in apparaatbeheer de USB poorten softwarematig (met de R.muisknop erop klikken)
uit en weer aan te zetten. Ik neem aan dat ze in de BIOS aan staan want daar ben je niet aangeweest.

Ik heb ze allemaal (7 stuks) handmatig even uit en ingeschakeld maar het lost niets op. De led's van de kaartlezer branden niet en ook de Cam werkt niet.

je kan het best ze verwijderen in apparaatbeheer, dan de comp opnieuw opstarten.
dan zal windows nieuwe hardware herkennen en kun je
ze opnieuw instaleren

Geplaatst door Franz
je kan het best ze verwijderen in apparaatbeheer, dan de comp opnieuw opstarten.
dan zal windows nieuwe hardware herkennen en kun je
ze opnieuw instaleren

HET IS GELUKT op deze manier. Heel erg bedankt. Alles werkt nu weer. Zo zie je maar weer welk het beste forum is. Op anderen heb ik na twee weken nog geen antwoord. Nogmaals bedankt.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan