Usb printer probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij scant windows bestandsbeveiliging.
als hij klaar is, laat ik morgen weten of het gelukyt is

helaas. ik heb alle stappen uitgevoerd. Hij doet het echt niet.

Mijn computer mist een systeem genaamd USBscan.sys.
Zonder die kan de installatie niet gedaan worden :(

Hij pakt de installatie cd nu niet. Ik heb van alles geprobeerd. Het lukt gewoon niet helaas. Misschien moet ik deze printer kappot slaan!! Ik ben er een beetje moe van geworden jij ook niet?? Het kan ook zijn dat ik iets verkeerdsdoe. Ik weet het gewoon niet meer :rolleyes:

dit werkt wel

jullie doen het te moeilijk...
ik heb het zelfde probleem gehad en dit is hoe ik het opgelost heb:

tik in google usbscan.sys, download het bestand let op de grootte! het moet 9kb zijn.
deinstaleer je scan software en begin opnieuw
instaleer opnieuw je software, als usbscan.sys van je gevraagd wordt, vull de locatie op welke je het opgeslagen had in ( bij mij was het C:/driver/usbscan.sys maar jij kan het natuurlijk ergens anders opslaan, dan vul je je eigen lokatie in)
druk op OK
laat de installatie voltooien (het kan voorkomen, dat het usbscan.sys 2 maal gevraagd word. dan vul je gewoon 2 maal het zelfde lokatie in)
restart de computer, als het gevraagd word

installatie voltooid.

het duurde 2 dagen voor ik daar achter kwam, maar mijn scanner werkt nu als een zonnetje. :D

Laatst bewerkt:
Je zou het kunnen proberen met die driver alleen.
Gaf Windows een pad op? B.v. C:\windows\system32\drivers ???
Zet bijgaande zip in ieder geval daar neer.
Ik heb geen idee of dat de goede map is.
Heb je trouwens Servicepack 2 niet op je pc? Je zou dit file zelf moeten hebben :shocked:

Thank you, ik had dezelfde vraag om het usbscan bestand bij het installeren van de printer.
De cdrom bij de printer deed niets; ik heb service pack 2 maar toen ik het zip bestandje inderdaad in de map system 32/ drvers had geplaatst functioneerde hij ineens.
Nogmaals bedankt! Hier heb je tenminste wat aan!!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan