usb printer wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer je de printer aansluit en dan XP opstart wordt de printer dan gedetecteerd?

als ik het usb kabeltje in de printer doe dan komt ie met de melding nieuwe hardware gevonden en start de wizzard.
met de instal van de driver dan gaat ie zoeken naar de aangesloten printer en kan `m niet vinden?!

en wat als je 'm eerst niet aansluit, en pas aansluit als ie er om vraagt?

ik bedoel:
Setup starten van het programma (driver),
en soms staat er van sluit nu kabel aan of iets dergelijks.

Zonder resultaat.

Hij blijft zoeken en als ik dan de zoekactie annuleer komt de melding dat de printerpoort is ingesteld op PORT !!

Zijn er nog andere printers geinstalleerd geweest op je computer?
Deinstalleer dan eens alles , voer een Regclean uit en probeer dan eens deze printer te installeren.

Ja er stond/staat ook een HP op aangesloten.

Een regclean?? daar heb ik slechte ervaringen mee, dat mijn pc niet meer opstarte en programma`s het niet meer doen, dus liever niet.

Heb de usb nu via hardware geprobeerd te installeren en dat doet ie wel maar aan het eind zegt ie dat er een fout is opgetereden en dat er op de poort geen printer staat??

Heb zelf de HP Officejet G55 en die had ik eerst via de normale printerpoort.
Later heb ik deze op de USB aangesloten, maar niet na een behoorlijke hoeveelheid ellende, omdat de besturingssoftware van HP voledig verwijdert moest worden en dit ging niet met verwijder software alleen.
er waren veranderingen in het register die eerst weer teruggezet moesten worden voordat ik het apparaat via USB kon laten functioneren.
Mogelijk dat de besturingssoftware van HP jou ook parten speelt.

Nou ik ga `m dan wel ff op een andere pc hier in het netwerk proberen.
Dus niet meer op de pc waar ook de HP op stond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan