usb probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kun je eerst nog in het BIOS controleren of de USB settingen op 'enabled' staan.

Voor een prima handleiding even googelen : 'bios handleiding acer' en kies Acer Power F5 , bovenaan (PDF bestand) .

Misschien kun je eerst nog in het BIOS controleren of de USB settingen op 'enabled' staan.

Voor een prima handleiding even googelen : 'bios handleiding acer' en kies Acer Power F5 , bovenaan (PDF bestand) .

Pff kan delete indrukken wat ik wil, kom niet in de BIOS :(
Zijn er nog andere manieren om in de BIOS te komen of is er een speciale tijd dat je delete in moet drukken???

Probeer eens met ESC of één van de F-toetsen.
HERHAALDELIJK op één van de toetsen drukken !

Probeer eens met ESC of één van de F-toetsen.
HERHAALDELIJK op één van de toetsen drukken !

esc, delete, f1 totf12... het enige waar ik inkom is phoenix bios setup utility. maar daar kan ik niks vinden van wat ik nodig heb volgens die 'handleiding' :(

Phoenix bios setup utility is precies waar je wilt zijn. Welke toets was het trouwens ? F2 ?

Met de pijltjestoetsen ga je naar Integrated Peripherals > Enter > OnChip PCI Device > Enter > USB Controller > Enter > All Enabled > F10 Save > Y(es) > Enter = Systeem start

Mocht USB Controller al op Enabled staan, dan ligt het probleem daar dus niet :(

Laatst bewerkt:
Phoenix bios setup utility is precies waar je wilt zijn. Welke toets was het trouwens ? F2 ?

Met de pijltjestoetsen ga je naar Integrated Peripherals > Enter > OnChip PCI Device > Enter > USB Controller > Enter > All Enabled > F10 Save > Y(es) > Enter = Systeem start

Mocht USB Controller al op Enabled staan, dan ligt het probleem daar dus niet :(

het was inderdaad f2 maarre... hij staat op enable :(

Hallo

http://pinouts.ws/usb-pinout.html

Controleer d.m.v. multimeter indien je 5V aanwezig is .

Gnd [1] en +5V [4]

Uiteraard voorzichtig zijn dat je geen sluiting t.o.v. de gnd maakt , want dan is deze poort zeker defekt.

Indien je het zaakje niet vertrouwd , laat dit dan beter doen door iemand met de nodige ervaring.

Of .... plug eens een optische muis in die u.s.b. poort en kijkt of het ledje van deze werkt ...

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan