USB probleempje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Mijn computer (AMD sempron 3000+ XP prof. serv.p.1+2 en alle patches)
werkt prima tot ik een apparaat dat via een USB poort is aangesloten, b.v. de printer, de scanner of de externe harde schijf uitzet. Zelfs als ik keurig netjes volgens de regels mijn geheugen stick verwijder doet hij het volgende: dan start de computer opnieuw op!

Het lijkt mij niet normaal en is in het begin ook niet zo geweest.
Heeft iemand hiervoor misschien een oplossing?:o :confused:

Staan je usbpoorten correct werkend in je apparaatbeheer? Misschien zit er een driver scheef. Je kan proberen even je USBpoorten te verwijderen uit apparaatbeheer en de pc opnieuw opstarten. Dan worden je USBpoorten opnieuw geinstalleerd, misschien helpt het?

Je systeem herstart na een (ernstige) fout. Om die fout te weten te komen doe het volgende.

Systeem>Geavanceerd>Onderste van de drie "Instellingen"-knoppen, daarna onder de regel "Systeemfouten" het vinkje weghalen voor de regel "De computer automatich opnieuw opstarten".

De volgende keer dat het mis gaat, krijg je waarschijnlijk een blauw scherm met een foutmelding. Geef die melding hier door.

Ik heb mijn stick afgesloten en eruit getrokken en toen is het scherm inderdaad blauw geworden met de volgende melding:

No_more_IRP_Stack_Locations

Onderaan het hele verhaal stond ook nog:

Stop:0x00000035 (0x85AEEE50,0x00000000,0x00000000,0x00000000

Hopelijk kan iemand hier iets mee, ik niet:(

DIt is wat ik er over vind, het is wel in het engels.

http://support.microsoft.com/?kbid=906866

Er staat een mogelijke oplossing bij, maar dan moet je in je register zijn. Lees gewoon even goed wat er staat, dan kan er weinig verkeerd gaan, zeker niet als je even van te voren een backup maakt van je register.

Laatst bewerkt:
Op alle USB poorten heb ik dit probleem.

RAM 1024 mb

Met de Microsoft site kan ik er niet uit komen. De andere site moet ik nog proberen.

Laatst bewerkt:
Ook met de site van Bandit kom ik er niet uit.:(

Sorry, ik hoop dat er iemand is met een andere suggestie:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan