USB schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

joy30

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2003
Ik hoop dat iemand mij kan helpen het is namelijk zo, ik voor mijn dochter een oude laptop gekregen een Toshiba CDS1620 hij doet het goed aleen de usb verwisselbare schijf wordt niet herkend, hij staat ook niet in deze computer, mijn vraag is hoe krijg ik die terug want we hebben een draadloze internet adapter die we willen gebruiken maar dan moet de usb wel herkend worden

wie kan mij helpen?

Joyce

Ik denk dat je de drivers voor de USBstick via een cd of de oude floppy eerst moet installeren.

ondersteund ie wel usb? kijk even of het in het bios enabled is.

over wat voor pc hebben we het precies? Kan geen specificaties vinden van dat ding. Misschien is het de moeite waard op er XP op te zetten, ben je van een hoop problemen verlost. Windows 98 is wel een beetje achterhaald inmiddels

dat snap ik :p vraag is wat erin zit... cpu, geheugen, harde schijf...?

AMD K6-475MHz PROCESSOR
64Mb SDRAM
4.3 Gb S.M.A.R.T. HARD DISK
Dual Scan 12.1" Display 4Mb PCI 800x600, 3D acceleration
24X CD-ROM

Dit vond ik ergens op het web. klopt dat...? Is wel erg oud hoor... :shocked: Beetje kansloos ding anno 2008. Misschien beter verkopen aan het Rijksmuseum, haha.
Nouja... als het nog werkt, waarom niet.

Als deze specificaties kloppen, wordt dat niks met XP. Misschien dat het wel werkt, maar vraag niet hoe. Hou het maar lekker bij Win98 dan.
Probeer de drivers van die USB apparaten te vinden op de website an de fabrikant, of gewoon een even Googlen, installeer handmatig. Kijk inderdaad ook even of USB in BIOS geactiveerd is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan