USB stick 126,8 mb kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron321

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
Ik heb een usb stick van 128 mb.
De pc geeft aan dat hij nog maar 1,2 mb is.
Stick kapot of andere oorzaak?

1,2 mb of 120 mb ?

120 klopt ivm met dat de computer rekend het heel anders uit dan ons dus dat klopt

misschien zit hij zovol ? en zo niet probeer hem te formateren

Formateren heb ik al gedaan.
Pc geeft aan dat totale grootte 1,2 mb is.

ook al andere usb poorten geprobeert?

Laatst bewerkt:
Net andere poort geprobeerd, hetzelfde resultaat.
Flashen weet ik niet hoe het moet en lijkt me niet verstandig.

Snap niet wat het flashen van het Bios hier mee te maken heeft.:rolleyes:

Heb je het ook als je de USB stick in een andere pc doet?

mja oke niet zo'n snuggere opmerking :P

das meer als je usb poorten het niet doen sowwy :P

Niet echt handig nee. Je kan iemand ook net even een zetje geven en dat ie wel de boel gaat flashen. Gaat het fout dan heeft de persoon geen werkend systeem meer.:(

mja sowwy :P ik heb toch gezeg dat gevaarlijk was xD ik zou even aanpassen voor als mensen dit gaan proberen als ze gaan googlen

Heeft de stick toevallig in een PC gezeten met Linux (bijv)? Probeer je stick nog is in de Linux pc, en formatteer het dan nog is. Waarom weet ik niet. Maar kennelijk (is ook bij mij gebeurt) gebruikt Linux je stick als prullebak.

zo'n probleem had ik ook weleens gehad en naar wat uurtje werk is het me toch gelukt om de capaciteit terug tekrijgen

Wat staat er bij schijfbeheer? Staat daar ook dat het de stick maar 1.2mb is? Of staat daar was anders. Heb je toevallig een partitie op je memory stick aangemaakt (ja tis mogelijk) of staat er u3 software op. Of staat er een beveiligingsprogramma op wat er voor zorgt dat je data niet kan terug vinden? Dit formateerd ie er namelijk niet af.

zo'n probleem had ik ook weleens gehad en naar wat uurtje werk is het me toch gelukt om de capaciteit terug tekrijgen

En dit heb je gedaan door??

Waar vind ik schijfbeheer?
Geen partitie, geen u3 en geen beveiliging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan