Usb-stick automatisch afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

softwareboy

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Berichten
89
Weet er iemand hoe ik m'n usb-stick kan instellen dat dat scherm automatisch afspelen erop komt? Vroeger kwam dit automatisch erop maar nu niet meer. Misschien interessant om te weten ik werk met windows 7. Ik wil dit scherm er terug op laten komen omdat ik ergens las dat je in das scherm kunt instellen dat als je de usb-stick in plugged je automatisch iets kan laten gebeuren
 
Ga eens naar het configuratischerm en kijk daar naar de optie : 'Automatisch afspelen'.
 
het gene dat moet aangevinkt staan omdat schermpje te krijgen is aangevinkt maar er gebeurt niets. Wel valt er op dak usb apparaten niet apart kan selecteren.
 
Er is één cruciaal vinkje te plaatsen en dat staat helemaal linksbovenin.
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik zo laat reageer. dit kruisje was al aangeklikt maar toch gebeurt er nu niets
 
Klik in de Windows verkenner eens rechts op de USB en kies daar uit het menu 'automatisch afspelen.............'
 
Als jij die optie niet krijgt (zie bijlage) dan moet ik heel even passen. (Er zijn wel register aanpassingen uit te voeren, maar ik stuur je liever niet het register in) Wellicht dat iemand anders dé simpele oplossing weet.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    46,7 KB · Weergaven: 410
neen deze functie heb ik niet meer ik zie wel op je screenshot dat jij windows vista hebt. ik zelf heb windows 7 misschien dat dit een probleem vormt?
 
Helaas voor jou, ook in 7 heb ik deze optie.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 287
Raar naja misschien heb ik het voordeel dat iemand anders het weet ik hoop het want ik heb nu een probleem xD
 
Als er morgen of zo niemand reageert dan wil ik je met alle plezier een registertip geven, maar rommelen in het register is iets wat ik liever niet aanbeveel.
 
ga je wachten tot morgen om een tip te geven om te zien of er 's avonds laat nog iemand iets zend of vandaag nog xD?
 
Nee, zoals ik al schreef adviseer ik niet graag registerwijzigingen aan mensen die daar niet veel kennis van hebben.
Omdat je aandringt : Klik
 
sorry dat ik nu pas antwoord kmoest nog m'n laatste vakken studeren voor de proefwerken. Ik heb die site bekeken maar kben er niets wijzer uit geworden. Op die site praten ze over cdrom en floppy? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan