usb stick beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
beste, ik heb een usb stick met beveiliging.

Nou is het zo dat als je een nieuw wachtoord wil invoeren dan hoef je geen oud wachtwoord in te voeren maar wist hij alles en je hebt dan toegang met het nieuwe wachtwoord.

nou is mijn probleem dat als je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld en je laat je usb stick dan "scannen" met recover mij files of get data back dan kun je gewoon alles terug halen.

ik zoek dus een programma dat je usb stick beveiligt met een wachtwoord en als je dan een nieuw wachtwoord aanmaakt moet hij alles wissen en moet het ook niet meer terug te halen te zijn (recover)

mvg woodymax

beste, ik heb een usb stick met beveiliging.

Nou is het zo dat als je een nieuw wachtoord wil invoeren dan hoef je geen oud wachtwoord in te voeren maar wist hij alles en je hebt dan toegang met het nieuwe wachtwoord.

nou is mijn probleem dat als je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld en je laat je usb stick dan "scannen" met recover mij files of get data back dan kun je gewoon alles terug halen.

ik zoek dus een programma dat je usb stick beveiligt met een wachtwoord en als je dan een nieuw wachtwoord aanmaakt moet hij alles wissen en moet het ook niet meer terug te halen te zijn (recover)

mvg woodymax
je kan ook een kluis bij de gamma kopen .
en die stick daar in doen .
kost rond de 35 euro .
dan weet je zeker dan niemand maar dan ook niemand bij die stick kan komen .
bijna elk wachtwoord is met de juiste software te kraken .

Die kluis van de Gamma heb je ook zo maar open, als je de wegen weet.
Ik zou het dus eerst maar even op een softwarematige oplossing houden. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan