usb stick blijft branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
hoi
Ik was vanmiddag bij een vriend van me ,die heeft vorige week de Aldi pc gekocht,mooi ding
maar nu stopte ik mijn usb stick er in en installeerde wat,en we waren klaar dus ,veilig verwijderen gedaan ,ging goed,hij zei dat hard ware veilig verwijderd kon worden.
maar het ledje bleef branden van de stick,is niet normaal toch????

wie weet een oplossing??

Hoi,

Ik heb er eigenlijk nooit op gelet maar bij mij blijft het ledje op de usb stick ook branden als ik hem gestopt heb een het beeld krijg dat ik hem kan verwijderen.
Zou dat niet normaal zijn.

Modag

toch raar hoor bij xp gaat ie uit dus is de stroom er werkelijk af ik snap dit ff niet:(

Hoi,

Ik blijf dit topic even volgen want inderdaad bij xp gaat het ledje uit en bij vista blijft hij branden
Ik ben benieuwd .

Modag

Laatst bewerkt:
Zal wel iets met de optie readyboost te maken hebben.
Ik heb ook een programma op een xp computer om readyboost te gebruiken en daarop blijven de sticks ook branden.
Nu kun je bij services de optie readyboost uitzetten, die volgens mij ook al gebruik je geen readyboost op auto staat.
Ik zet hem liever niet even uit om te testen of de lampjes dan nog blijven branden bij herstart. (veel te bang dat er iets fout gaat met 1 van de sticks of zo )

.

Laatst bewerkt:
Zou inderdaad met Vista Ready Boost te maken kunnen hebben. Ik heb een DUAL BOOT en zal zodra ik op XP zit even kijken wat hij doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan