Vanochtend heb ik een bestand geopend vanaf mijn USB en ik heb in dat bestand gewerkt. Vanmiddag wil ik daar mee verder werken, maar mijn computer reageert niet meer op m'n USB. Wanneer ik de USB veilig verwijder en hem opnieuw activeer, wordt hij wel herkend door mijn laptop, ook is de software goed en up to date. Alleen wanneer ik de bestanden wil openen, geeft de computer de melding: plaats een geschikt medium.
Bij eigenschappen van de USB stick geeft de laptop de melding dat er 0% in gebruik is en 0% beschikbaar is. Het lijkt er dus op dat er geen geheugen meer is...
Aangezien ik erg belangrijke bestanden op de USB had staan, vraag ik me af of iemand weet of ik de bestanden op een of andere manier nog terug kan krijgen??
Alvast bedankt voor reacties!
Bij eigenschappen van de USB stick geeft de laptop de melding dat er 0% in gebruik is en 0% beschikbaar is. Het lijkt er dus op dat er geen geheugen meer is...
Aangezien ik erg belangrijke bestanden op de USB had staan, vraag ik me af of iemand weet of ik de bestanden op een of andere manier nog terug kan krijgen??
Alvast bedankt voor reacties!