USB stick gecrasht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolali

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Vanochtend heb ik een bestand geopend vanaf mijn USB en ik heb in dat bestand gewerkt. Vanmiddag wil ik daar mee verder werken, maar mijn computer reageert niet meer op m'n USB. Wanneer ik de USB veilig verwijder en hem opnieuw activeer, wordt hij wel herkend door mijn laptop, ook is de software goed en up to date. Alleen wanneer ik de bestanden wil openen, geeft de computer de melding: plaats een geschikt medium.
Bij eigenschappen van de USB stick geeft de laptop de melding dat er 0% in gebruik is en 0% beschikbaar is. Het lijkt er dus op dat er geen geheugen meer is...
Aangezien ik erg belangrijke bestanden op de USB had staan, vraag ik me af of iemand weet of ik de bestanden op een of andere manier nog terug kan krijgen??

Alvast bedankt voor reacties!

Hoi,
usb-sticks kunnen zomaar ineens stuk gaan, dat is mij ook al eens overkomen. Als de stick erg heet wordt dan is hij meestal sowieso stuk.
Je kunt met dit progje uitproberen of je nog wat kunt doen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Update: Bertus kan sneller typen. :D :D :D
Tip: maak in 't vervolg een BackUp e/o synchroniseer al je sticks naar je pc of externe schijf.

Laatst bewerkt:
Sorry ik heb ik weinig verstand van computers e.d. en begrijp niet wat ik met het programma moet. Als ik het download, dan wordt de USB herkent en geeft het programma ook aan dat hij in de F-poort zit. Maar autorun doet het niet en wanneer ik vraag 'open drive' geeft hij weer dezelfde fout (plaats een geschikt medium). Zijn er nog andere opties wat ik met dit programma/ een ander programma kan proberen??

Is er trouwens nog een kans dat de laptop de bestanden van mijn USB ergens tijdelijk heeft opgeslagen, bijv. Word-bestanden?? Want die bestanden staan nog wel onder 'onlangs gebruikt'.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan