USB stick ineens leeg??

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb een USB stick ontvangen met financiele informatie van een Stichting. Heb wat item gekopieerd naar onedrive om deze weer naar een eigen nieuwe USB te kunnen zetten, voor de administratie vanaf 2016.
Nu doe ik die eerste USB in de laptop en geeft ie aan 'verwisselbare schijf' LEEG?!! Ik heb toch echt niet geformatteerd ofzo:o

Gekopieerd zoals altijd. Ik heb ook niet alle bestanden overgezet want er stonden statuten ed op die ik op de eerste USB stick wilde laten staan.
Gaat lekker zo...
De eerste keer ging de laptop uit toen de USB er al in zat als ik deze opstartte. Dat doe ik dus niet meer. Het is een vrij nieuwe USB van okt 2015.

Ik heb hier geen ander systeem in werking staan... alle andere USB sticks en harde schijven werken zonder enig probleem.

Ja bestanden kwijt, deel op One Drive en eigen USB stick. Maar veel bestanden zijn weg die niet weg mogen. Hopelijk heeft de vorige penningmeester nog wat op zijn PC, ben er bang voor, is bijna een jaar geleden overgedragen naar penningmeester waar ik het nu weer van overneem.
Er staat wel 7:28 GB van 7:45 beschikbaar. Dan zou er dus wel iets op moeten staan.

Geweldig Terrarabo. HET WERKT. Hartelijk dank!!
Weliswaar niet alles en alles doorelkaar zonder namen maar een heleboel terug.
Blijft vreemd dat zo'n USB zo ineens 'leeg' kan zijn. Ik heb zelf een externe harde schijf en onedrive en dat vind ik toch een stuk veiliger tot nu toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan