USB Stick - Kingston DataTraveler 150 . 64 GB word niet herkend

• Onderwerp starter Onderwerp starter compt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

compt

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Mijn usb word niet herkend, Een tijdje geleden vroeg hij om te formarteren wat mislukt is.

Nu pakt hij hem niet meer op geen enkele computer

Bedankt ,

Hallo,

Ook hier herkent hij hem niet bij. Zijn er andere mogelijkheden?

Wat je ook kunt proberen als je USB-Stick in de computer zit, met de rechtermuisknop op "Deze computer" klikt en dan voor "Beheren" kiest kies nu voor "Schijfbeheer" die je in de lijst kunt kiezen, zie je hier ergens bijvoorbeeld een Onbekend apparatuur tussen staan, of een schijf van 64GB?

Ook deze , kan hem niet lezen. Ik denk gewoon dat hij kapot is ofzo?

Helaas kan dit niet denk ik. De stick heb ik gekocht op ebay. Hij heeft het wel gedaan. En de man heeft hem in de orginele verpakking opgestuurd.

In schrijfbeheer ook niet zichtbaar, nu even de programmas testen.

Indien hij ook niet in schijfbeheer zichtbaar is vrees ik het ergste, ook al kan Windows je USB-Stick niet mounten of data ervanuit lezen, moet hij wel zichtbaar zijn in Schijfbeheer, deze ziet namelijk gewoon dat er fysiek een apparaat aan je PC wordt gekoppeld.

Sorry voor de uber late reactie. Hen hem dus op Ebay gekocht heb geen garantie enz.

Maar kingston vind dat NIET erg , en krijg gewoon garantie! Nog bedankt voor alles :D :D

Eigenlijk geven ze geen garantie :( . want ze zeggen dat het een namaak is en dus geen echte kingston, geen nieuwe dus.

Hbe je deze stick ook eens geprobeerd op een andere computer? Is hij bv daar wel zichtbaar? Zo ja, dan kan het zijn dat je usb-stack vol zit.

Heb je niet via PayPal betaald? Ik doe dat altijd om zulk soort 'grapjassen' als jij nu hebt getroffen, te kunnen laten elimineren door PayPal.

Paypal geeft alleen geld terug voor 45 dagen na aankoop , de usb stick is ongeveer een jaar geleden gekocht.

Toen ik de usb-stick gekocht had had de verkoper 4 dagen later zijn account verwijderd bij ebay en paypal. Ik dacht nog vervelend straks ben ik mijn geld kwijt, bij paypal aangegeven. Maar 1 week later kwam de stick als nog aan. Maar volgens paypal kan ik niks doen om de ''beste'' (Ahum) man geen account meer heeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, da's balen. Geld kwijt, stick in de clicko. Je verlies dus maar nemen.

Het zou me niet verwonderen dat die USB stick besmet was met een USB virus. Windows zal zo maar geen mededeling geven om de USB stick te formateren.
Je kan altijd eens proberen met USB-vaccin van Panda of hiermee de USB stick nog kan hersteld worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan