Usb stick met 2 mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2014
Hallo allemaal

Vraagje: Ik wil usb 128gb met 2 mappen zijnde: 1)Muziek en 2)Muziek Zonder Cover samenvoegen in 1 map. Wie kan mij helpen?

B v D

Foppie

Laatst bewerkt:
Nou je kopieert de inhoud van een van de twee mappen en plakt die in de andere map. Of is dat niet wat je bedoelt?

Dag Venga

Dank voor je support

Het zit zo: mijn map is helemaal vol met beide mappen. Dus geen schrijfruimte meer over. En daarom dacht ik i.p.v kopiëren, verplààtsen, te moeten gebruiken, maar de computer geeft geen tab daarvoor. Voor kopiëren verschijnt er wel een tab, maar ik vermoed dat dat niet kàn, omdat er geen schrijfruimte meer over is op de stick. Of zie ik dat verkeerd, leek als ik ben met ict?

Foppie

Veilige manier voor een leek:

- Kopieer beide mappen van de USB stick naar de harddisk van je PC/Laptop
- Maak de USB stick leeg
- Maak een nieuwe map op de USB stick
- Kopieer de inhoud van beide mappen op je PC/Laptop naar de nieuwe map op de USB stick
- Controleer of alles in orde is
- Als dat zo is verwijder dan beide mappen van je PC/Laptop

Laatst bewerkt:
Aha, nee je moet dan eerst in de ene map alles selecteren en dan kiezen voor 'knippen' in plaats van 'kopiëren', en dan in de andere map 'plakken', dat komt op hetzelfde neer als verplaatsen.

Overigens:
Sneltoets voor knippen: CTRL + X
Sneltoets voor kopiëren: CTRL + C
Sneltoets voor plakken: CTRL + V

Vraag verplaatst naar verwisselbare media

Hoi hoi Venga

:( Ben bang dat jij edmoor niet begrepen hebt ...:(

Jij wil vanuit allebei mappen inhoud in slechts een map hebben ...toch ?? maar dat lukt je niet omdat zogenaamd geen ruimte is ..klopt ook toch ?

Maar doe maar gewoon net zoals edmoor bedoelt dan, allebei mappen van USB stick verplaats' maar naar HD, voor zekerheid formateer maar nog eens die USB stick en maak maar
een enkele map vervolgens ...
Vanuit allebei mappen dat ze nu op HD bevinden inhoud' je kan wel op of kopiëren of knippen manier naar USB stick een map makkelijk verplaatsen ...

P.S. Bovendien en bijv. je hoef helemaal en uiteindelijk geen knippen en geen kopiëren op klikken, maar inhoud opblauwen en naar gewenste map toe slepen, ( dat is kopiëren een manier of vorm ook ! ) ..

Laatst bewerkt:
Edmoor en Venga

Dank voor beide adviezen Echte heel fijn!! zo'n forum voor een leek!!

Foppie

Edmoor en Venga

Ja, helaas, ik heb te vroeg gejuicht. Het lukt niet om de twee mappen met elkaar te vermengen, hoewel, vermengen lukt wel, maar niet zodanig dat mèt cover ook echt mèt cover is, en zònder cover ook echt zònder cover. Nu is het zo dat ik bij afspelen van alle albumtracks zònder cover de cover van het eerste album in de lijst krijg.
En het gekke is; het kàn wel, want zoals ik al zei, ik heb twee sticks (microsdcards 128gb eigenlijk) in één speler, en bij de ene gaat het goed en bij de andere niet. Ik weet echter totaal niet wat ik gedaan heb met de stick/card bij welke het wèl goed gaat. Kunnen jullie mij volgen?

Foppie

Edmoor en Venga

HET IS GELUKT!! DE ADVIEZEN HEBBEN GEWERKT

Dank beide!
Foppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan