USB stick niet geformateerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnvdk

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
Ik had allemaal bestanden (Word, muziek ed.) op mijn USB stick, maar als ik hem nu in de computer doe, zegt ie opeens dat hij niet is geformateerd. Ik kan niet meer bij de bestanden komen. Volgens de computerwinkel ben ik alle bestanden kwijt omdat er een 'vervuild Word bestand' op is gekomen. Wie weet hier een oplossing voor, zodat ik toch nog mijn bestanden kan terughalen? Anders zit er niks anders op om hem te formateren....en hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?

Wat een ge*** van die winkel. "Goedemiddag, Firma doetniet-weetniet-kanniet, u spreekt met ik-weet-nergens-van".

Op welke besturingsystemen heb je die stick gebruikt? Ik denk aan het verschil tussen fat16 en fat32.

Geen idee

Sorry, geen idee, het was volgens mij op win.98 of WinxP. Thuis, hier dus, heb ik XP. Hoe kom ik erachter of het 16 of 32 is?? Ik weet niet precies wat dit is...sorry

Heb je de stick er mischien uitgetrokken terwijl hij nog aan het schrijven was hiermee heb ik al verschijdene keren probs gehad

Nu word bestanden nog

Ten eerste heel erg bedankt, (vooral vanschagen) ik heb inmiddels met het programma PC inspector smart recovery mijn afbeeldingen en muziek weer terug. Probleem is nu dat ik er ook nog veel Word bestanden op heb. Helaas kan ik die niet met dat programma terug halen. Is hier ook een programma voor? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan