USB-stick niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo

Ik had in de VS een USB stick gekocht van 32GB.
Ik ging 'm effe converteren naar NTFS en alles werd blauw maar dat vond ik wel grappig.
Toen heb ik mijn vakantie foto's erop gezet en op een gegeven moment kon ik niet meer op de USB-stick komen. Eerst kon dat wel altijd ook toen ik de foto's erop had gezet.

Als je via deze computer probeert erop te komen staat er
"Niet toegankelijk. Schrijf structuur is beschadigd" of zoiets.
Als ik via DOS het commando chkdsk / f invul staat er dat de MFT (Master File Table)
beschadigd is en dan stopt ie met verder gaan.

Ik wil graag m'n usb-stick weer terug formateren naar FAT(32) maar dan ben ik m'n foto's kwijt. Ik heb al geprobeerd om met GetDataBack en EasyRecovery m'n foto's eraf te halen maar dan haalt ie er dus echt maar een paar vanaf.

Wat moet ik nu doen?

Heb je al eens op een andere computer/laptop geprobeerd om je foto's te bewaren?

Als die MFT daar namelijk niet beschadigd is kun je gewoon doorgaan met werken.

Ja heb ik al geprobeerd maar de MFT van de usb-stick is kapot dus daarom maakt het niet uit of je hem in een andere computer stopt.

Dus met andere woorden je usb is kapot en je probeert er nog foto's van af te halen?:eek:

Dus met andere woorden je usb is kapot en je probeert er nog foto's van af te halen?:eek:

Ik denk eigenlijk niet dat het aan de hardware ligt als ze het over de MFT hebben die ik kan fiksen door mijn usb stick opnieuw te formatteren.
Maar dan ben ik dus al mijn foto's kwijt en ik kan met bepalde programmaatjes wel foto's terug krijgen maar niet allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan