USB-stick NTFS moet FAT32 worden

Norton Ghost 14.0 werkte nog perfect onder W10 en restoren met de CD/DVD SRD ging ook goed. Denk dat het onder W11 definitief afgelopen is met de werking. Bij F11 booten wordt de SRD-schijf niet gezien en de gemaakte stick met FAT32 is zichtbaar in het bootmenu, maar start niet op.
 
Ooit had Ghost de optie om je image in kleinere delen op te slaan. Die optie komt nog uit de tijd dat je image misschien wel op meerdere CD's moest passen. Is die optie toevallig nog aanwezig?
 
Daar zit geen enkel probleem. Ghost maakt honderd herstelpunten zonder probleem maar je moet kunnen herstellen in een 'beveiligde' omgeving (zonder Windows) en dan moet je booten vanaf een cd (was de CD/DVD) en dat lukt niet meer. Einde verhaal! Alles geprobeerd. Met Aomei en Todo USB kan ikk wel in de herstelomgeving komen.

MS is het weer gelukt een mooi programma dat onder W10 nog perfect werkte om zeep te helpen. Ja, W11 is de vooruitgang!👿

Bedankt voor jullie hulp. 👍
 
Waarom gebruik je nog Windows?
Al dat geflame over Microsoft, gebruik dan niets van die fa.

Zat Linux distributies te krijgen.
 
Ik betaal er toch voor... Is een betaalde licentie van W11 en Office. Vroeger was de klant koning. Dat hoeft niet, maar luisteren naar de klanten vind ik normaal.
 
Norton Ghost 14.0 werkte nog perfect onder W10
Das knap.... is lees er vanaf 2015 eigenlijk amper meer over en als het zo goed is dan zou je er toch wel het en en ander over lezen, zeker als er problemen mee zijn zou dat te traceren moeten zijn. Het aantal hits is max ca 2 schermpagina's direct zichtbaar. Over Ghost werd altijd zeer veel info gedeeld, dat is niet te vinden.
Je hebt geluk gehad of zijn anderen niet slim genoeg.....?
 
Ja, waarom dat programma dan nog zo goed werkte op mijn oude pc onder W10 weet ik niet. Mogelijk geluk dan. Ik heb diverse keren station C (OS) en hersteld met de SRD. Geen enkel probleem. Nu onder W11 maakt die nog steeds snel herstelpunten maar booten lukt dus niet meer.
 
nu als je niet meer aan een stik van 4gig kan komen is sticky een oplossing of ander programma om partities te maken en de ander worden dan niet meer zichtbaar voor die oude computer (let op stik kan defect raken is mij al voorgekomen)
 
Microsoft beseft niet dat alle en veel veranderingen geen verbetering zijn en dat er veel mensen zijn die met verschillende software aan het werk (moeten) zijn. Je bent meer aan het werk met het besturingssysteem zelf dan wat anders. Weer zijn de instellingen gewijzigd, weer op een andere plaats. Het kost soms uren aan zoeken om zaken te vinden en zijn goede en gemakkelijke zaken verdwenen en dan kun je weer vragen en problemen voorleggen op de fora en dat gaat ten koste van je normale werk en dat geeft ook weinig plezier meer.
 
Microsoft beseft niet dat alle en veel veranderingen geen verbetering zijn en dat er veel mensen zijn die met verschillende software aan het werk (moeten) zijn. Je bent meer aan het werk met het besturingssysteem zelf dan wat anders. Weer zijn de instellingen gewijzigd, weer op een andere plaats. Het kost soms uren aan zoeken om zaken te vinden en zijn goede en gemakkelijke zaken verdwenen en dan kun je weer vragen en problemen voorleggen op de fora en dat gaat ten koste van je normale werk en dat geeft ook weinig plezier meer.
tja dat is al de hele tijd 3.11 was zeer goed en 98sec maar dan was het down hill.
Het is in vele gevallen gemakkelijker je eigen computer via netwerk te hacken om het goed te krijgen.
moet je als je op start staat eens beginnen tijpen config dan kom je al ver of cmd ga naar command prompt en deze blijven gelijk .
waarom nog grafisch werken...
 
Ik ben het met je eens dat Windows 3.11 en 98SE zeer goede besturingssystemen waren. Ze waren stabiel, gebruiksvriendelijk en hadden een goede balans tussen functies en gebruiksgemak.
 
Ik ben het met je eens dat Windows 3.11 en 98SE zeer goede besturingssystemen waren. Ze waren stabiel, gebruiksvriendelijk en hadden een goede balans tussen functies en gebruiksgemak.
True, maar dat is het punt niet van dit topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan