USB stick onderdelen hoe gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik heb een USB 2.0 flash drive 256 mb van Traxdata gekocht.
Hier zit een cdrommetje bij. Moet ik deze installeren? Heb windows xp.
Ik neem aan dat ik het kabeltje met de pc moet verbinden aan de ene kant en aan de andere kant met die stick.
ik heb er ook 2 zakjes bijzitten met een touwtje en plasticje/elastiekje waarvoor is dit?:rolleyes:
 
De cdrom zal wel een driver cd zijn, normaal gesproken zal xp dit zelf herkennen.

Kabeltje uitleg klopt.

touwtje elastiek is om de usb stick te voorzien van een draagkoordje. Maar dat zal wel in de handleiding staan.
 
Helaas geen handleiding erbij, althans hier staat enkel hoe die cdrom te installeren tegelijkertijd staat er dat dit niet nodig is voor xp
de rest moet je schijnbaar al weten:rolleyes:
 
gewoon aansluiten en pc opstarten xp ziet nieuwe hardware en komt het waarschijnlijk wel goed.
 
Dubbel koordje met platsicje en dubbel 'elastiekje' blijft me onduidelijk...

heeft iemand Traxdata en weet ie hoe je dat moet bevestigen?
:confused:
 
:8-0:
het tweede bericht van puppy zegt dat dat voor je usb stick te voorzien van een draagkoordje.
 
Geplaatst door maikel9
:8-0:
het tweede bericht van puppy zegt dat dat voor je usb stick te voorzien van een draagkoordje.

Ja dat had ik al lang gelezen hoor
Maar ik heb geen handleiding en het is mij een vraagteken hoe dit aan de stick bevestigt moet worden, niet rechtsom, niet linksom te bevestigen...
vandaar mijn vraag aan iemand die wel antwoord kan geven omdat ie zo'n ding heeft.
Ik kan het touwtje niet strakker zetten, nergens indoen of aan bevestigen zo te zien
Of het is gewoon fout en ik gooi ze weg
wat heb ik er ook aan;)
 
Er moet een heel klein gleufje in de stick zitten waar het touwtje/elastiek door heen kan.
Maar zoals je zelf al zegt wat moet je er mee.
 
Wat een geprut
hopelijk is er beter over de inhoudelijke werking nagedacht:mad:
 
Kan ik de aansluitkabel gewoon laten zitten en de stick eruithalen of is dat niet slim?

Wel makkelijk dat XP alles zo automatisch herkend en vaak vanzelf doet:)
 
Ik doe zelf altijd hardware veilig verwijderen. rechts onder in beeld naast het klokje.

Het kan volgens de experts zonder bovenstaande handeling maar ik neem het zekere voor het onzekere.

Kabel kan je wel laten zitten hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan